Leroy Merlin i Greenpoint sięgają po Myshop.mobi

Do sieci współpracujących z aplikacją myshop.mobi dołączyła, między innymi, sieć Leroy Merlin, meble VOX, Fotojoker oraz salony Orange.

Po niecałym roku obecności na rynku z aplikacją współpracuje 10 tys. sklepów, a korzysta z niej niemal 400 tys. użytkowników. Myshop.mobi będzie wystawcą w czasie nadchodzących targów Shopping Center Forum.

Kolejne wdrożenia

Twórcy aplikacji od początku kierowali swoje rozwiązanie zarówno do małych sklepów i lokali usługowych jak i do dużych sieci, podkreślając, że MyShop.mobi oferuje funkcjonalności dla każdego podmiotu z branży retail niezależnie od skali. W przypadku aplikacji kluczową korzyścią jest powiązanie klienta z konkretnym, lokalnym sklepem. Podczas 11 miesięcy swojej obecności na rynku aplikacja myshop.mobi pozyskała zainteresowanie 18 partnerów sieciowych (m.in. CCC, Sferis, centrum handlowe Modo). W sumie 10 tysięcy sklepów i placówek wykorzystuje MyShop.mobi.

W drugim kwartale 2016r. do MyShop.mobi dołączyło dwukrotnie więcej partnerów sieciowych niż w pierwszym. W ostatnich tygodniach – Greenpoint – ogólnopolska sieć odzieżowa, sklepy budowlano – dekoratorskie sieci Leroy Merlin, sieć salonów ZOO, Karina salony, Meble VOX oraz Orange i Fotojoker. Obecnie trwa u tych partnerów proces wdrożeniowy i szkolenia personelu.

– Na naszej platformie – dajemy sieciom funkcjonalności, dzięki którym mogą dotrzeć z informacją do użytkowników aplikacji i komunikować się za jej pośrednictwem ze swoimi klientami – mówi Maciej Tygielski, CEO MyShop.mobi W niespełna rok staliśmy się najszybciej rozwijającą się technologią dedykowaną branży retail, a to dopiero początek.

Lojalność mobile

Jak wynika z najnowszego raportu Monitor Programów Lojalnościowych ARC Rynek i Opinia w porównaniu z ubiegłymi edycjami badania uczestnicy programów lojalnościowych częściej deklarują, że udział w programach wpływa na ich zachowania zakupowe. 66 proc. badanych przyznaje, że program lojalnościowy skłonił ich do robienia zakupów lub robienia większych zakupów w danej sieci lub u danego partnera (w 2015 r. było to – 54 proc.). Jeśli połączymy to z faktem, że współczesnemu klientowi podczas zakupów towarzyszy smartfon – (240 razy dziennie spogląda na jego ekran), to nie ulega wątpliwości, że przyszłość programów lojalnościowych leży w digitalizacji. Zamiast dziesiątek kart z pieczątkami w portfelu, użytkownicy MyShop.mobi mogą je mieć w jednym miejscu – na swoim smartfonie. Obecnie każda zainteresowana sieć partnerska MyShop.mobi ma możliwość przeniesienia swojego programu lojalnościowego do aplikacji.

Jako pierwsza skorzystała z tej funkcjonalności sieć salonów CCC. Klienci Klubu CCC od teraz nie muszą już nosić ze sobą plastikowej karty, żeby skorzystać z rabatów i specjalnych okazji w salonach marki. Od września ze wszystkich bonusów związanych z uczestnictwem w Klubie CCC mogą korzystać poprzez aplikację MyShop.mobi. Na digitalizację swoich programów lojalnościowych w MyShop.mobi przygotowują się już kolejne sieci.

Dynamika rozwoju MyShop.mobi dowodzi, że funkcjonalności, jakie daje aplikacja, spełniają potrzeby zarówno współczesnego handlu jak i współczesnego konsumenta. Jak bowiem wynika z raportu „E-commerce w Polsce 2016. Gemius dla e-Commerce Polska” 41 proc. internautów wykorzystuje smartfony podczas e- zakupów. Mobile pełni rolę personalnego asystenta zakupowego dla konsumentów, a to oznacza, że jest skuteczną platformą komunikacji pomiędzy sklepem a klientem.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

POLECANE ARTYKUŁY