Polska marka odzieżowa w dwóch obiektach Outlet Center

Do grona najemców Oultet Center Lublin oraz Outlet Center Białystok  dołączyła znana polska marka Monnari, która otworzy swoje salony już pod koniec października br.  Łączna powierzchnia najmu to ponad 600 mkw.

– Dokładamy wszelkich starań, by spełniać oczekiwania naszych klientów. Outlet Center dobiera wolumen najemców tak , aby umożliwiał naszym Klientom dokonywanie kompleksowych zakupów w jednym miejscu, a przede wszystkim w dużo niższych cenach niż w galeriach regularnych.  Jest to niewątpliwie naszym atutem. Nowy najemca powiększy ofertę modową skierowaną do kobiet aktywnych i nowoczesnych – mówi Paulina Mikołajczuk, dyrektor M=marketingu sieci Outlet Center.

Marka Monnari istnieje na polskim rynku od 1998 roku. Jest liderem w segmencie eleganckiej, stylowej odzieży dla kobiet. Oferuje dwie, pełne sezonowe kolekcje (wiosna-lato, jesień-zima). Obecnie sieć tworzy ok. 150 sklepów zlokalizowanych w całym kraju.

Grupę Outlet Center  tworzą  3 wielkopowierzchniowe obiekty  handlowe zlokalizowane w Białymstoku, Lublinie oraz Cieszynie. Właściciel zapowiada otwarcie kolejnych obiektów w atrakcyjnych lokalizacjach. Spółka szykuje otwarcie w 2017 r. nowego swojego obiektu w Bydgoszczy chcąc  tym samym stworzyć z prawdziwego zdarzenia pierwszy Outlet, tak długo oczekiwany przez mieszkańców regionu kujawsko – pomorskiego .

Inwestorem projektów jest Outlet Center Retail Management S.A. Sp. k., wchodząca w skład grupy deweloperskiej ADV Por Property Investment S.A.

Outlet Center Retail Management jest wystawcą jesiennej edycji Shopping Center Forum 2017 Fall Edition. Swoje projekty zaprezentuje przy stoisku 2.3

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

PARTNER MIESIĄCA

Serenada #bardziej otwarte centrum handlowe.

Centrum Serenada to nie tylko bogata oferta handlowa, ale przede wszystkim przestrzeń stworzona z myślą o mieszkańcach Krakowa. To wyjątkowe miejsce spotkań, wymiany doświadczeń i wzajemnych inspiracji.