Duże zainteresowanie projektami Gemini Park na SCF 2016

Kilkadziesiąt przeprowadzonych rozmów z najemcami, setki uściśniętych dłoni i wymiana doświadczeń z najważniejszymi przedstawicielami branży – tak krakowska spółka Gemini Holding podsumowuje tegoroczną edycję targów Shopping Center Forum 2016.

Firma zaprezentowała swoje trzy inwestycje – nowo powstający obiekt Gemini Park Tychy, a także istniejące już centra handlowe: Gemini Park Bielsko- Biała oraz Gemini Park Tarnów.

– Udział w tegorocznej edycji targów Shopping Center Forum oceniamy bardzo pozytywnie. To znaczące wydarzenie pokazujące aktualne trendy i kierunki rozwoju rynku nieruchomości komercyjnych. Mieliśmy okazję zaprezentować trzy inwestycje z naszego portfolio, które spotkały się z dużym zainteresowaniem. Szczególnie cieszy nas, że powstające obecnie Gemini Park Tychy jest bardzo pozytywnie odbierane przez sieci handlowe. Tychy potrzebują wielofunkcyjnego, nowoczesnego centrum handlowego, a mieszańcy miasta i regionu domagają się szerokiej oferty, nie chcą być zmuszani do zakupowej turystyki. Nasi przyszli najemcy doskonale to rozumieją – mówi Daniel Słuchocki,  dyrektor ds. komercjalizacji, Gemini Holding.

– Przeprowadziliśmy kilkadziesiąt rozmów z potencjalnymi najemcami, na zaawansowanym etapie są ustalenia dotyczące najmu lokali z siecią Pizza Hut, KiK czy Komfort zarówno w tyskim, jak i bielskim Gemini Park. Finalizowane są także szczegóły związane z powiększaniem istniejących salonów, m.in. Monnari oraz z siecią Play w Gemini Park Bielsko-Biała. Dużym popularnością cieszył się też ostatni z wolnych lokali gastronomicznych w Gemini Park Tarnów. Przeprowadzone rozmowy z najemcami zainteresowanymi wynajmem powierzchni w tarnowskim obiekcie potwierdziły nam także, że temu centrum potrzebna jest rozbudowa – dodaje D. Słuchocki.

Spółka Gemini Holding na swoim stoisku w tym roku promowała trzy inwestycje: Gemini Park Tychy,  Gemini Park Bielsko-Biała i Gemini Park Tarnów. Najnowszy projekt – Gemini Park Tychy to budowane obecnie centrum handlowe z ofertą dopasowaną do potrzeb mieszkańców regionu, realizujące strategię sprzedaży wielokanałowej. Znajdą się w nim zarówno znane marki, jak i lokalni przedsiębiorcy. Na powierzchni 36 tys. mkw. GLA otwartych zostanie około 130 lokali, m.in. supermarket Piotr i Paweł, Jysk, SMYK, RTV Euro AGD, H&M, Martes Sport, klub fitness Fabryka Formy, Briju, Time Trend, Rossmann. W ostatnim czasie podpisana została także umowa najmu z marką Empik – największą w Polsce siecią dystrybucji dóbr kultury, wiedzy i rozrywki, która w Gemini Park Tychy zajmie lokal o wielkości 450 mkw. Bogata będzie także oferta gastronomiczna Centrum – tworzyć ją będzie m.in. restauracja Olimp, Companeros, Cafe de Grano, Lodomania czy Kebab by Olimp. Gemini Park Tychy to także sektor usługowy, w którym znajdą się m.in. się biura podróży Rainbow Tours, Itaka, Wezyr Holidays, Myjnia Samochodowa, Orange, E-Smoking World, Pralnia Wicher i wiele innych.

Z kolei Gemini Park Bielsko-Biała to obiekt, którego powierzchnia po rozbudowie wynosi 40 tys. mkw. GLA i jest to pierwsze centrum handlowe w regionie z kompleksową ofertą dla rodzin z dziećmi. Kolejną inwestycją prezentowaną przez dewelopera było Gemini Park Tarnów –  największy tego typu obiekt w regionie, w którym na 42,5 tys. mkw. GLA znajduje się 130 sklepów, a dla kierowców przygotowano 1100 miejsc parkingowych.

Spółka Gemini Holding podobnie jak w latach ubiegłych, gościła na swoim stoisku organizację charytatywną. Tym razem była to Fundacja Fabryki Marzeń, której działania koncentrują się na wsparciu dzieci z ubogich rodzin.

– Jesteśmy wdzięczni firmie Gemini Holding za zaproszenie Fundacji Fabryki Marzeń na tegoroczne targi Shopping Center Forum. Była to dla naszej organizacji wspaniała okazja do nawiązania nowych kontaktów biznesowych. Zyskaliśmy możliwość zachęcenia przedstawicieli różnych firm do wspierania naszych projektów remontowych. Dyskutowaliśmy też z reprezentantami biznesu o większym zaangażowaniu w działania charytatywne, podkreślając przy tym rolę CSR w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy – mówi Andrzej Załucki, prezes zarządu Fundacji Fabryki Marzeń.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

POLECANE ARTYKUŁY