DBMS: diabeł tkwi w szczegółach, czyli dlaczego jakość posiadanych danych o klientach jest tak ważna

Marketerze, zapewne czytałeś ostatnie wydanie Omnichannel Retailing Magazine. Był w nim nasz artykuł. Tytuł brzmiał: „Zmiana pokoleniowa w handlu: jak Biga Data zwiększyła sprzedaż” – pisze pisze Tomasz Dziobiak, założyciel i prezes zarządu spółki DBMS.

98 proc. zapewne nie zauważyło literówki, którą specjalnie zrobiliśmy w tytule, a pozostałe 2 proc. stwierdziło, że był to błąd redakcji. Nic z tych rzeczy – ta literówka celowo znalazła się w tytule aby pokazać Wam, jak ważne jest dbanie o szczegóły oraz jakość Waszych danych.

My wiemy, że odpowiedzialność ponoszą szefowie CRMów i jeśli nie zauważą tych małych błędów w porę, to popełnią wiele błędów.

Jakość danych jest kluczowa

Efektywność Twoich kampanii e-marketingowych (mailingowych, czy SMS) zależy bowiem od jakości danych odbiorców, dzięki którym możesz precyzyjnie i skutecznie trafić z przekazem. Teraz zapewne zastanawiasz się jak stanąć na obliczu tego zadania? Nie masz powodów do obaw – wyszliśmy problemowi naprzeciw i już teraz możesz poddać analizie posiadane dane osobowe we własnej bazie, przy pomocy nowej usługi oferowanej przez DBMS Sp. Z o.o. „Sprawdź bazę” – www.sprawdz-baze.pl

Dzięki procesowi weryfikacji możesz:

  • Poszerzyć zasób informacji o Twoich odbiorcach, a tym samym będziesz mieć więcej możliwości w personalizacji tworzonych wysyłek, by efektywniej docierać do potrzeb każdego odbiorcy. Pamiętaj bowiem, że dane osobowe to nie tylko określone informacje przedstawione „czarno na białym”, lecz osoby, które mają indywidualne zainteresowania oraz potrzeby informacyjne.
  • Dotrzeć do większej ilości zainteresowanych odbiorców, co spowoduje oczekiwaną aktywność, która z pewnością przełoży się pozytywnie na postrzeganie Twoich wysyłek wśród dostawców pocztowych
  • Uniknąć konsekwencji w postaci niezadowolonych odbiorców, którzy nie życzą sobie otrzymywania korespondencji (a zatem mogą szkodzić Twojej reputacji jako nadawcy, zgłaszając takie wiadomości dostawcy pocztowemu, czy umieszczać je we własnych czarnych listach)
  • Zapobiec posiadaniu nieaktywnych adresów e-mail w swoich zasobach, które tylko pogarszają reputację Twojej domeny (przy użyciu takich adresów zastawiane są przez dostawców pocztowych pułapki spamowe, czyli tzw. „spam trap”, których ofiarą możesz paść także Ty)

Warto dodać, że cały proces jest przeprowadzany z zachowaniem standardów bezpieczeństwa oraz zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Generalnego Inspektoratu Ochrony Danych Osobowych (GIODO).

Firma DBMS jest partnerem i wystawcą Omnichannel Retailing Forum.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl