HubStyle: Ponad 30 proc. wzrostu we wrześniu

We wrześniu przychody notowanego na GPW właściciela popularnych marek odzieżowych i dostawcy kontentu internetowego wyniosły 1,60 mln zł, co oznacza 37 proc. wzrost w porównaniu do analogicznego okresu poprzedniego roku.

Od początku roku przychody HubStyle wyniosły 15,21 mln zł i były o 70 proc. wyższe w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku. We wrześniu przychody w segmencie sprzedaży odzieży HubStyle, do którego zalicza się Sugarfree Sp. z o.o. oraz New Fashion Brand Sp. z o.o., wyniosły 0,90 mln zł, co oznacza, że są aż o 107 proc. wyższe niż przed rokiem.

Kolejny miesiąc wzrostów

– W kluczowym dla nas obszarze, którym jest segment sprzedaży odzieży, od początku roku HubStyle wypracował już 8,22 mln zł, co stanowi kilkukrotny wzrost w stosunku do tego okresu zeszłego roku powiedziała Monika Englicht, prezes zarządu HubStyle SA. – Wrzesień był również miesiącem przygotowań do najbardziej intensywnego okresu pod względem sprzedaży odzieży jakim jest czwarty kwartał – dodała.

Wzrost w segmencie odzieżowym HubStyle jest zasługą wysokiej dynamiki sprzedaży przez sklepy internetowe marek HubStyle, coraz większej dostępności produktów w showroomach, gdzie klienci mogą obejrzeć i przymierzyć odzież, oraz bardzo dobrze przygotowanej strategii marketingowej. HubStyle w ramach każdego z brandów współpracuje z gwiazdami, blogerkami, modelkami, sportsmenkami.

Budowa portfolio marek

Spółka podała również dane dotyczące przychodów wygenerowanych w segmencie e-commerce, do którego zaliczana jest spółka Nokaut.pl, dostawca kontentu ecommerce’owego. We wrześniu wyniosły one 0,70 mln zł i były niższe od przychodów osiągniętych we wrześniu 2015 roku o około 4 proc. Spadek obrotów związany jest z przeglądem partnerów biznesowych segmentu pod kątem jakości oraz rentowności generowanego ruchu. Zgodnie z przyjętą strategią, Grupa HubStyle obecnie koncentruje się na segmencie modowym i budowie portfolio silnych, dobrze rozpoznawalnych odzieżowych marek własnych.

Obecnie portfolio Grupy tworzą następujące marki: Spółka Sugarfree Sp. z o.o. oferuje damskie sukienki na każdą okazję – to najbardziej rozwinięty koncept modowy HubStyle z silną pozycją na rynku. Kolejne marki rozwijane są w ramach inkubatora modowego New Fashion Brand: Cardio Bunny to kobiece ubrania sportowe, Emente – marka damskiej odzieży premium oraz Kragelman – pierwsza marka męska w portfolio HubStyle.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl