Media Expert łączy kanały sprzedaży dzięki usłudze brick and click

Media Expert aktywnie wykorzystuje e-commerce do rozwoju swojej sieci. Klientów kusi nowoczesnymi rozwiązaniami, m.in. usługami brick and click oraz Zobacz produkt na żywo

– Trudno dziś planować sukces sprzedażowy bez wykorzystania potencjału handlu w sieci. E-commerce jest ważnym elementem struktury sprzedażowej Media Expert, dopasowanym jednocześnie do przyzwyczajeń Polaków. Wciąż przecież wielu z nas nie wyobraża sobie, kupna np. pralki bez wcześniejszego obejrzenia jej w elektromarkecie, rozmowy ze specjalistą, omówienia zasad gwarancji, itp. Właśnie dla tych klientów wprowadziliśmy w maju tego roku, jako jedynie w Polsce, usługę „Zobacz produkt na żywo” – mówi w rozmowie z Evigo.pl Michał Mystkowski, rzecznik prasowy Media Expert.

Brick and click, Zobacz produkt na żywo

– Przed dokonaniem ostatecznego zakupu, dzięki transmisji on-line można obejrzeć produkt na ekranie swojego komputera i bezpośrednio porozmawiać z doradcą wyposażonym w kamerkę internetową, który pomoże w dobraniu optymalnego sprzętu. Usługa wpisuje się w rozwój synergii modelu brick and click, czyli integracji działań w dwóch obszarach: w świecie Internetu i w świecie rzeczywistym. Wzmacniamy również konwersję w sklepie internetowym, a także budujemy silniejszą relację z klientami, której fundamentem jest bezpośrednia rozmowa z doradcą, a co za tym idzie – budowanie zaufania i przywiązania do naszej marki – wyjaśnia Michał Mystkowski.

Kupując produkty na stronie internetowej Media Expert można odebrać je osobiście w dowolnym z 400 elektromarketów sieci nawet w ciągu godziny od akceptacji zawartości wirtualnego koszyka.

Wielokanałowa sieć sprzedaży

W ramach sieci Media Expert funkcjonuje ponad 400 elektromarketów. Do końca uruchomionych zostanie jeszcze około 10, w tym w podkrakowskich Węgrzcach i Szczecinie – 20 października oraz Gdańsku – 22 października. Powierzchnia tylko dla tych trzech lokalizacji wynosi od 400 do prawie 900 mkw.

Właścicielem sieci Media Expert jest TERG SA. W 2014 roku sprzedaż spółki wyniosła ponad 2,2 mld zł.

Media Expert jest obecna na naszym rynku od 14 lat. Dostarcza sprzęt RTV i AGD, multimedia, laptopy, foto, smartfony, a w wybranych sklepach również rowery, skutery, quady, elektronarzędzia, sprzęt relaksacyjny i sprzęt do pielęgnacji ogrodów. Obecnie w ramach sieci działa niemal 400 elektromarketów, które są rozlokowane w ponad 320 polskich miastach.

W 2012 rok sieć uruchomiła internetowy kanał sprzedaży. Sklep www.mediaexpert.pl jest regularnie notowany wśród najpopularniejszych witryn w kategorii e-commerce w Polsce według badania Megapanel PBI/Gemius.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl