Obag, Chantelle i Organique w Galerii Krakowskiej

Trzy nowe marki otworzyły swoje butiki w Galerii Krakowskiej. Do grona najemców dołączyła marka Obag, Chantelle oraz Organique

Włoska firma Obag Factory by fullspot od 2009 roku oferuje swoim klientom innowacyjne podejście do produktu. Każdy ma bowiem możliwość decydowania o ich ostatecznym wyglądzie dzięki modułowej budowie, która pozwala łączyć i wymieniać poszczególne elementy. Obag to torebki tworzone z materiałów takich, jak pianka, guma czy tworzywo EVA. Najnowsza kolekcja marki jest już dostępna w butiku w Galerii Krakowskiej na poziomie -1.

Wywodząca się z Francji marka Chantelle już od 140 lat dba o to, aby noszona przez kobiety bielizna była zarówno dostosowana do aktualnych trendów, ale też zapewniała komfort noszenia. Profesjonalni doradcy dbają o to, aby każda klientka byław pełni zadowolona z dokonanego zakupu. Produkty firmy Chantelle trafiają do ponad 100 krajów na całym świecie, co sprawia, że jest to jedna z najlepiej rozpoznawalnych marek w segmencie bielizny premium. W butiku dostępne będą również produkty francuskich marek Passionata i Chantal Thomass. Salon Chantelle w Galerii Krakowskiej znajduje się na poziomie 0.

Polska marka Organique od 2000 roku oferuje swoim klientom kosmetyki do twarzy i ciała. Produkcja dokonywana jest z wielką starannością, wiele spośród produktów wytwarzanych jest ręcznie. Naturalne produkty marki Organique dostępne są w Galerii Krakowskiej na poziomie 0.

W ostatnim tygodniu w nowej odsłonie otworzyły się następujące salony: Bijou Brigitte, Tatuum, Hego’s, Gino Rossi, Subway, Olimpia, Hera, Vision Express, Reserved i Fotojoker.

Galeria Krakowska została otwarta w 2006 roku, błyskawicznie stając się najpopularniejszym obiektem handlowym w całej Małopolsce. Położona jest w samym sercu Krakowa, w bezpośrednim sąsiedztwie Rynku Głównego. Dzięki świetnemu połączeniu z Dworcem Głównym PKP i autobusowym, z linią komunikacji miejskiej, z portem lotniczym Balice oraz największemu w centrum parkingowi jest najdostępniejszym miejscem Krakowa i turystyczną bramą miasta. Obszar oddziaływania Galerii Krakowskiej obejmuje ponad 1,3 mln. mieszkańców woj. małopolskiego. Łączna powierzchnia 270 punktów handlowych położonych na 3 poziomach wynosi 60 tys. mkw., a także 4,5 tys. mkw. powierzchni biurowych.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl