Lidl: jest miejsce zarówno dla gazetek papierowych jak i elektronicznych

Obecnie sieć sklepów Lidl wydaje jedną z najpopularniejszych elektronicznych gazetek wśród sieci handlowych w Polsce.

Publikowany na evigo.pl raport wskazuje, że najpopularniejszą wśród publikowanych przez ostatnie pół roku gazetek elektronicznych sieci Lidl wyświetliło ponad 490 tysięcy użytkowników. Sumarycznie w ciągu 6 miesięcy gazetki sieci odnotowały 11 milionów wyświetleń, które rozłożyły się na 35 wydań.

Przepisy i oferty

– Cieszymy się, że nasze gazetki azetki prezentujące ofertę produktową na każdy tydzień cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem – komentuje dla Evigo.pl Aleksandra Robaszkiewicz, PR manager z Lidla. Podkreśla, że w gazetkach znajdują się informacje dotyczące aktualnych promocji, akcji tematycznych oraz przepisy na dania, które można przygotować ze składników, które można kupić w sklepie.

Gazetki sieci pojawiają się na stronie internetowej oraz można je ściągnąć korzystając z aplikacji Lidl dostępnej dla systemów IOS, Adroid i Widnows Phone. Według danych udostępnionych przez Google Play, od 5 do 10 milionów razy.

– Dzięki wersji mobilnej nasi klienci mogą w każdym miejscu, o dowolnej porze zapoznać się z gazetką i zaplanować zakupy. Jest to niewątpliwe przewaga wersji elektronicznej – mówi Aleksandra Robaszkiewicz – Papierowe wersje także mają swoich zwolenników, którzy przeglądają gazetkę w domu lub bezpośrednio w sklepie. Kiedyś zamieszczaliśmy w nich kody QR, jedanak aktualnie zrezygnowaliśmy z tego rozwiązania.

Liderem Biedronka

Największą popularnością cieszy się elektroniczna gazetka sieci Biedronka, wyświetlona ponad 507 tys. razy w ciągu ostatniego półrocza. W ciągu ostatnich sześciu miesięcy sieć Biedronka wydała 95 gazetek elektronicznych, Lidl wydał 35, Pepco 14 a sieć Carrefour 122.

Obecnie wiele sieci publikuje swoje gazetki przy użyciu dedykowanych narzędzi, takich jak ISSUU oraz Flippingbook. Rozwiązania te dostarczają informacji na temat użytkowników przeglądających gazetkę. Są to dane dotyczące wykorzystywanego urządzenia, czasu oglądania poszczególnych stron oraz promocji, które szczególnie przyciągnęły wzrok klienta.

Dostępne są także aplikacje mobilne agregujące gazetki sklepowe, które umożliwiają porównywanie dostępnych promocji w wielu różnych sklepach. Przewagą tej formy publikowania gazetki jest możliwość dotarcia do czytelników na przykład w podróży lub w trakcie dojazdu do pracy.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.