Kolejne centrum handlowe inwestuje w aplikację mobilną

Wrocławskie centrum Pasaż Grunwaldzki udostępniło swoim klientom aplikację mobilną. Dzięki niej każdy za pomocą kilku kliknięć może m.in. zapoznać się z aktualnymi promocjami salonów i bez problemu znaleźć wybrany sklep.

Aplikacja Pasażu Grunwaldzkiego pełni rolę przewodnika, dzięki któremu w prosty i szybki sposób odwiedzający odnajdzie w centrum sklep z poszukiwanym asortymentem czy restaurację z ulubionym menu.

Aplikacja pozwala też znaleźć dany sklep po jego nazwie, co ułatwia poruszanie się po centrum i nawigację, np. w sytuacji, gdy podczas zakupów rozdzieliliśmy się i chcemy spotkać się w ustalonym miejscu. Dzięki zakładce „Okazje” poznamy aktualne promocje i dowiemy się nieco więcej o nadchodzących wydarzeniach. Natomiast zakładka „Dla ciebie” prezentuje informacje i szczegóły dot. korzystania z dodatkowych udogodnień proponowanych przez Pasaż Grunwaldzki (m.in. myjnia samochodowa, system parkingowy, pokój dla rodziców z dziećmi, szatnia, wypożyczalnia wózków).

W zakładce „Info”, za pośrednictwem opcji „Dojazd do Pasażu”, uzyskamy natomiast sugestie dojazdu do centrum wraz z podglądem mapy, bądź propozycje połączenia, gdy chcemy dojechać do Centrum tramwajem lub autobusem.

Aplikacja dostępna jest w serwisach Google Play i AppStore. Za jej wprowadzenie odpowiada Echo Investment, inwestor i właściciel CHR Pasaż Grunwaldzki.

Pasaż Grunwaldzki to wrocławskie centrum rozrywkowo-handlowe. Powstało w 2007 roku. Na 130 000 mkw. powierzchni miejsce znalazło blisko 200 sklepów, punktów usługowych i restauracji oraz 11-salowe Multikino i supermarket.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl