scf-news-retailnet-pl-logo-white.svg

Duka otwiera nowe salony firmowe

duka

Duka kontynuuję ekspansję marki. W Galerii Posnania otworzyła piąty w Wielkopolsce salon, a w Warszawie dołączyła do grona najemców Hali Koszyki.

– Troszczymy się o to, żeby nasze produkty były bardzo dobrze dostępne, dlatego realizujemy kolejne inwestycje. W tej chwili w Polsce znajduje się już ponad 50 salonów marki Duka, do których lada dzień dołączą następne – mówi dla retailnet.pl Teresa Szynkiewicz, dyrektor ds. rozwoju Sieci Duka International. – Sklepy zostaną zaaranżowane zgodnie z naszym nowym konceptem wizualnym oraz usytuowane w atrakcyjnych lokalizacjach w kraju i za granicą.

Sklep Duka w Posnanii został zrealizowany w nowym koncepcie wizualnym marki. To już piąty obiekt w zmienionej aranżacji. W samym Poznaniu znajduje się jeszcze jeden salon zrealizowany w nawiązującym do idei Kitchen life koncepcie, w Starym Browarze. W nowym zamyśle aranżacyjnym wnętrza zostały zaprojektowane w taki sposób, by proces dokonywana zakupów był bardzo komfortowy, a przestrzeń sklepów przypominała osobom je odwiedzającym najbliższe im miejsce – dom – a szczególnie pełną wspaniałych smaków i aromatów kuchnię.

Na uwagę zasługuje oferta salonu Duka w galerii Posnania. Poza akcesoriami kuchennymi w stylu skandynawskiego minimalizmu, w sklepie jest także dostępna oferta Hefry, ekskluzywnej marki z ponad 190-letnią tradycją i jedynego polskiego producenta sztućców oraz galanterii stołowej, które są w całości wytwarzane ze srebra, platerowane srebrem i wykonane ze stali nierdzewnej. Miłośnicy ponadczasowego stylu oraz najwyższej jakości produktów do domu mogą nabyć w salonie Duka cechujące się wyjątkową elegancją sztućce oraz wytworną galanterię stołową. Bogato dekorowane produkty marki Hefra stanowią znakomite dopełnienie akcesoriów kuchennych o minimalistycznej formie od Duka.

Z kolei w Hali Koszyki salon Duka stanowi doskonałe uzupełnienie usytuowanych w obiekcie restauracji oraz sklepów spożywczych. – Cieszymy się, że możemy współtworzyć tak wyjątkowe miejsce: pierwszą, a równocześnie jedyną w całej Polsce halę targowo-restauracyjną – wyjaśnia Teresa Szynkiewicz. – Salon naszej marki doskonale wpisuje się w koncept obiektu kulinarnego oraz jest jedynym sklepem oferującym akcesoria kuchenne, jaki znajduje się w Hali Koszyki.

Asortyment sklepów Duka składa się z szerokiej gamy wysokiej jakości artykułów kuchennych, porcelany, sztućców, szkła stołowego i dekoracji. Historia marki sięga 1920 roku. W Polsce pierwszy sklep został otwarty w Warszawie, w 1999 roku. Obecnie firma działa we wszystkich głównych miastach w naszym kraju.

Facebook
LinkedIn
PARTNERZY
PULS RYNKU
SCF DATABASE

Codzienny newsletter
SCF News | Retailnet.pl

dla profesjonalistów rynku centrów handlowych
logo blue SCF News - Retailnet.pl-clear
Codzienny newsletter

dla profesjonalistów rynku centrów handlowych: najemców, deweloperów i inwestorów.

Subscribe

* indicates required