MIG otwiera 3. salon up8

Marketing Investment Group S.A. rozwija swoją najmłodszą markę up8 – brand w koncepcie fashion fitness. 21 października nastąpiło otwarcie trzeciego salonu stacjonarnego, tym razem w Galerii Krakowskiej w Krakowie. MIG uruchomił też ostatnio sklep internetowy up8.com.

up8 to najmłodsza marka w portfolio firmy Marketing Investment Group S.A., właściciela znanych sieci obuwniczo-odzieżowych m.in. Sizeer, 50 style, Timberland i Symbiosis. Pierwszy salon up8 z modą sportową został uruchomiony w marcu br. w gdyńskim Centrum Riviera.

Na przestronnej powierzchni 240 mkw. pasjonaci przyjemności płynącej z aktywnego stylu życia znajdą kultowe marki performance, fitness i lifestyle tj. Under Armour, Nike, adidas, Reebok, ASICS, Gym Hero, Shock Absorber, Garmin, Polar czy Buff, których produkty wesprą ich w walce o zdrowie i piękną sylwetkę. up8 oferuje profesjonalną odzież, obuwie i akcesoria treningowe utrzymane w najnowszych trendach – to rzeczy, które założysz nie tylko na siłownię, czy jogging, ale złożysz z nich także wygodne sety na co dzień w modnym stylu fashion fitness.

Od niedawna działa także sklep internetowy www.up8.com, w którym klienci zakupią te same kolekcje, które podbiły już serca klientów w salonach stacjonarnych.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl