HubStyle: Czterokrotny wzrost przychodów ze sprzedaży odzieży

HubStyle, właściciel arek odzieżowych Cardiobunny i Emente, podsumował trzy kwartały 2016 r.

W tym okresie przychody ze sprzedaży przekroczyły już przychody z całego 2015 r. Grupa utrzymała wysoką dynamikę wzrostu sprzedaży w kluczowym segmencie sprzedaży odzieży, który ma obecnie dominującą pozycję w przychodach Grupy. HubStyle kontynuuje rozwój skali biznesu zgodnie ze swoją strategią.

Przedstawiciele firmy HubStyle będą uczestnikami nadchodzącego Omnichannel Retailing Forum.

W trzech pierwszych kwartałach 2016 r. Grupa HubStyle odnotowała przychody netto ze sprzedaży na poziomie 15,1 mln zł, co oznacza 66 proc. wzrost w porównaniu z tym okresem roku poprzedniego. Przychody ze sprzedaży w segmencie odzieżowym w okresie styczeń-wrzesień 2016 r. wyniosły 8,6 mln zł i były ponad czterokrotnie wyższe w porównaniu z rokiem ubiegłym. Wzrost w segmencie odzieżowym HubStyle jest zasługą wysokiej dynamiki sprzedaży przez sklepy internetowe marek HubStyle, jak również coraz większej dostępności produktów w showroom’ach, gdzie klienci mogą obejrzeć i przymierzyć odzież.

54 proc. wzrostu w 3 kwartale

W samym III kwartale 2016 roku przychody ze sprzedaży osiągnęły poziom 5,4 mln zł, rosnąc tym samym o 54 proc. w porównaniu do tego samego okresu poprzedniego roku. W III kwartale 2016 roku przychody ze sprzedaży w segmencie sprzedaży odzieży wyniosły 3,3 mln zł w porównaniu do 1,3 mln zł w roku poprzednim, co oznacza 154 procentowy wzrost.

We wrześniu przychody notowanego na GPW właściciela popularnych marek odzieżowych i dostawcy kontentu internetowego wyniosły 1,60 mln zł, co oznacza 37 proc. wzrost w porównaniu do analogicznego okresu poprzedniego roku.

Od początku roku przychody HubStyle wyniosły 15,21 mln zł i były o 70 proc. wyższe w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku. We wrześniu przychody w segmencie sprzedaży odzieży HubStyle, do którego zalicza się Sugarfree Sp. z o.o. oraz New Fashion Brand Sp. z o.o., wyniosły 0,90 mln zł, co oznacza, że są aż o 107 proc. wyższe niż przed rokiem.

Wzrosty w kluczowych obszarach

– W kluczowym dla nas obszarze, którym jest segment sprzedaży odzieży, od początku roku HubStyle wypracował już 8,22 mln zł, co stanowi kilkukrotny wzrost w stosunku do tego okresu zeszłego roku powiedziała Monika Englicht, prezes zarządu HubStyle SA. – Wrzesień był również miesiącem przygotowań do najbardziej intensywnego okresu pod względem sprzedaży odzieży jakim jest czwarty kwartał – dodała.

Wzrost w segmencie odzieżowym HubStyle jest zasługą wysokiej dynamiki sprzedaży przez sklepy internetowe marek HubStyle, coraz większej dostępności produktów w showroomach, gdzie klienci mogą obejrzeć i przymierzyć odzież, oraz bardzo dobrze przygotowanej strategii marketingowej. HubStyle w ramach każdego z brandów współpracuje z gwiazdami, blogerkami, modelkami, sportsmenkami.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl