Pasaż Grunwaldzki z 8 nowymi salonami

Do grona najemców Pasażu Grunwaldzkiego oprócz English Home, Drogerii Natura i Etno Cafe dołączyły również Redberry i Express Oriental oraz marki modowe: Vito Vergelis, Kubenz i Intershoe.

English Home to marka oferująca miłośnikom aranżacji wnętrz tekstylia i przedmioty do dekoracji domu, które nawiązują do klasycznego stylu angielskiego, ale nie tylko. Wiele spośród dostępnych produktów: pledów, nakryć stołów, mebli oraz akcesoriów łazienkowych i kuchennych, można z powodzeniem dopasować do pomieszczeń mieszkalnych, w których chcemy stworzyć wygodne, romantyczne aranżacje. Salon English Home o powierzchni 215 mkw. znajduje się na poziomie +1 centrum.

W Pasażu Grunwaldzkim powstał także nowy salon Natura – popularnej na polskim rynku sieci drogeryjnej – oferuje produkty znanych marek kosmetycznych oraz asortyment dostępny wyłącznie we własnych punktach. Drogeria Natura zajmuje lokal o powierzchni 244 mkw. na poziomie +1.

Ofertę gastronomiczną Pasażu Grunwaldzkiego uzupełniły Etno Cafe (poziom 0), Redberry (poziom 0) oraz Express Oriental (poziom 2). Pierwsza z nich to nowy punkt znanej we Wrocławiu kawiarni oferującej kawę z ziaren pochodzących z Afryki, Ameryki Środkowej i Południowej. W ofercie Etno Cafe są też inne ciepłe napoje oraz smaczne dodatki. Z kolei Redberry to punkt z niezliczoną gamą smakową jogurtów mrożonych. Stoisko oferuje świeże, niskokaloryczne desery i przekąski rodem z USA, do których można samodzielnie dobrać rozmaite posypki i dodatki. Natomiast Express Oriental, który dołączył do strefy food court centrum, to restauracja z bogatym menu kuchni Azjatyckiej. W ofercie posiłków dostępnych w samoobsługowej formie sprzedaży na wagę są śniadania, lunche i obiady oraz dania na wynos. Wśród nich znaleźć można m.in. sushi, świeże koktajle, lekkie sałaty oraz makarony.

Ofertę modową Pasażu wzbogaciły trzy nowo otwarte butiki: Vito Vergelis (poziom +1), Kubenz (0) i Intershoe (+1). Marka Vito Vergelis oferuje stroje biznesowe, wizytowe oraz mniej formalne kreacje dla kobiet. Na uwagę zasługuje bogata oferta okryć wierzchnich – eleganckich i sportowych kurtek oraz płaszczy. Natomiast Kubenz proponuje klasyczną kolekcję odzieży męskiej: eleganckie garnitury, casualowe marynarki, modne kurtki, koszule, swetry, spodnie oraz akcesoria takie jak buty, paski, krawaty, muchy, poszetki czy spinki. Intershoe to salon znanej sieci sklepów z obuwiem wizytowym i casualowym dla pań i panów.

Pasaż Grunwaldzki – to najwyżej oceniane w niezależnych rankingach wrocławskie centrum rozrywkowo-handlowe. Powstał w 2007 roku. Na 130 000 mkw. powierzchni miejsce znalazło blisko 200 sklepów, punktów usługowych i restauracji oraz 11-salowe Multikino i supermarket.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl