Kiko Milano i Liu Jo w Galerii Krakowskiej

Pierwszy salon marki Kiko Milano w Krakowie został niedawno otwarty w Galerii Krakowskiej. Klienci Galerii mogą również zasmakować w niepowtarzalnym designie, jaki oferuje nowo otwarty butik Liu Jo.

Salon Kiko Milano o powierzchni 87 mkw. znajduje się na poziomie 0.

Kiko Milano jest włoską marką profesjonalnych kosmetyków do makijażu i pielęgnacji twarzy i ciała. Założona w 1997 roku firma, oferuje produkty najwyższej jakości, które są stworzone, aby spełniać marzenia o pięknie, kobiet w każdym wieku. Bogactwo kolorów, efektów i wrażeń, oferowanych przez markę daje możliwość wyboru produktów dopasowanych do potrzeb każdego rodzaju skóry.

Kiko Milano zaangażowana jest, by osiągnąć jedyny swój cel: pozwolić każdej kobiecie na najlepsze wykorzystanie innowacji kosmetycznych, bez obciążania swego budżetu. Chce dać kobiecie możliwość eksperymentów w każdym obszarze makijażu i pielęgnacji, dzięki odcieniom, opakowaniom, doskonałym i awangardowym formułom. To wszystko zgodnie z zasadą mówiącą, że jakość nie oznacza wysokiej ceny.

Ekskluzywne wzorce i siła kobiecości przejawiają się zarówno w najmodniejszych kolekcjach marki Liu Jo, jak również w designie salonów. Znajdujący się w samym centrum starego Krakowa – Galerii Krakowskiej, salon marki, to nowoczesny i luksusowy butik. Został zaaranżowany według koncepcji Gold Concept, zatem główny nacisk kładzie na ciepłe, złote akcenty. W swoich założeniach projektanci zwrócili uwagę na proste, minimalistyczne formy, starannie dobrane surowce oraz grę świateł. Na powierzchni, liczącej sobie prawie 100 mkw., znaleźć można lśniące, metalowe półki i eleganckie dywany.

Najnowsza kolekcja Liu Jo na sezon jesień/zima 2016/17 to dwie główne linie sygnowane metką Black i White Label. Obie odsłony, pomimo swojej odmiennej natury, doskonale się uzupełniają oferując stylizacje na każdą okazję. Na równi towarzyszą im wyjątkowe linie Sport, Blue denim, a uzupełnieniem tego niezwykłego zestawienia są oczywiście akcesoria, buty oraz kreacje wieczorowe z linii Gold Label.

Ostatnio w nowej odsłonie otworzyły się takie salony, jak: Stradivarius, Lacoste, Duka, Greenpoint, restauracja North Fish oraz plac zabaw dla dzieci, Kulkowo.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl