Tally Weijl: negocjujemy nowe projekty

W 2017 mamy kilka projektów, które są w trakcie negocjacji. Do momentu podpisania umów najmu nie chcemy ujawniać szczegółów – mówi dla Retailnet.pl Maja Gawrońska, managing director Eastern Europe, Tally Weijl. W IV kwartale przyszłego roku marka wprowadzi e-commerce na terenie Polski

Firma w październiku otworzyła dwa nowe sklepy: w nowo powstałym centrum handlowym Posnania w Poznaniu oraz Galerii Krakowskiej, tym samym kończąc ekspansję marki w 2016 roku.

– Jesteśmy otwarci na dalszy rozwój i powiększanie liczby sklepów, jednak musi on być racjonalny, czyli potencjał centrum handlowego musi być adekwatny do oczekiwanych warunków, takich jak wielkość lokalu, wysokość czynszu, koszt inwestycji, bo wiąże się on z konkretnymi oczekiwaniami odnośnie obrotów – tłumaczy Maja Gawrońska.

Tally Weijl szuka lokalizacji o powierzchni ok. 180 mkw. – To powierzchnia idealna, niemniej jednak zdarzają się wyjątki. Mamy mniejsze i większe lokale, bowiem wszystko zależy od centrum handlowego. Zarówno wielkość lokalu, jak i wielkość oczekiwanego trafiku oraz szereg innych istotnych czynników są zawsze bardzo indywidualne – wyjaśnia managing director Eastern Europe, Tally Weijl

Marka zapowiada, że w IV kwartale 2017 roku wprowadzi sprzedaż online, która do tej pory była niedostępna w Polsce.

– Jak dla każdej marki w branży retail ważne jest dla nas, by poznać klienta i utrzymywać z nim kontakt. W tym celu wykorzystujemy zarówno naszą stronę internetową, jak i kanały social media. Dzięki takim działaniom jesteśmy w stanie zachęcić do wizyty zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online – tłumaczy Maja Gawrońska.

– Dla nas e-commerce to nie tylko platforma do sprzedaży online, to również miejsce, gdzie klienci mogą lepiej poznać nasza markę, inspirować się i odkrywać lifestylowy content. Bardzo ważnym aspektem jest stworzenie lojalnej społeczności, która chce dzielić się swoim doświadczeniem z resztą społeczności Tally – dodaje.

Tally Weijl jest międzynarodową marką w świecie mody, projektantem, producentem i dystrybutorem odzieży dla młodych kobiet i dziewczyn. Obecnie w Polsce posiada 45 salonów firmowych.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl