Większy Outlet Białystok. Bogatszy o nowych najemców

Trwająca 4 miesiące rozbudowa Outletu Białystok dobiegła końca; ponad 2 tys. mkw. nowej powierzchni zostało już oddane do użytku najemcom. Rozwój obiektu umożliwił znaczące uatrakcyjnienie oferty handlowej dzięki otwarciu największego w mieście salonu Media Expert, debiucie hiszpańskiego sklepu multibrandowego Discounterra oraz salonu wyposażenia wnętrz Komfort.

Rozbudowany i zmodernizowany Outlet Białystok poszerzył się w stronę ulicy Wysockiego oraz otworzył na klientów przybywających od tej strony miasta – dzięki dodatkowemu wejściu, które ułatwiło dostęp do budynku bezpośrednio z ulicy. Przebudowa umożliwiła także powstanie ponad  150 nowych miejsc parkingowych, a przy wejściu do centrum powstała przyjazna, funkcjonalna strefa zieleni, w której odpoczną klienci odwiedzający Outlet w sezonie wiosenno-letnim.

– Modernizacja pozwoliła rozbudować działający tu od 9 lat hipermarket Carrefour, który zyskał dodatkowe 1100 mkw. i  dysponuje obecnie sklepem o powierzchni ponad 4300 mkw. Większy, funkcjonalnie urządzony hipermarket to szersza oferta oraz wygoda i komfort zakupów – komentuje Anna Janczewska-Ściepko, dyrektor Outlet Białystok.

Debiut Discounterra

Rozbudowa to także bogatsza propozycja handlowa i ciekawe, nowe marki w obiekcie. Swój największy salon w mieście  (900 mkw.) otworzyła sieć elektromarketów Media Expert. Na potrzeby tego najemcy dobudowano blisko 800 mkw. powierzchni w przedniej części budynku. Dostępna jest tu pełna oferta produktów RTV i AGD, a także smartfony, laptopy, tablety oraz sprzęt fotograficzny, a nawet rowery, quady, elektronarzędzia i sprzęt do pielęgnacji ogrodów.

Na początku października do grona najemców Outlet Białystok dołączył także salon wyposażenia wnętrz Komfort oraz zadebiutowała hiszpańska Discounterra uzupełniając ofertę modową o kolekcje ubrań światowych marek w outletowych cenach. Multibrandowy sklep o powierzchni 443 mkw. oferuje odzież takich firm jak m.in. Calvin Klein, Diesel, Moschino Jeans, GAP i wielu innych, a wszystko w wyjątkowych cenach.

– Białystok jest ciekawym miastem we wschodniej części Polski, z unikalnym potencjałem sprzedaży. Ze względu na swoje strategiczne położenie i duży obszar zasięgu zdecydowaliśmy się otworzyć nasz pierwszy salon właśnie w Outlet Białystok, mimo dużej konkurencji w mieście. Wciąż wzbogacamy ofertę, by była atrakcyjna pod względem produktów i dostępna pod względem ceny, dla każdego członka rodziny. Przy takiej strategii sprzedaży, praktycznie niemożliwe jest wyjście z naszego salonu bez kompletnie nowego zestawu ubrań – komentuje Zimri Kramer, Discounterra.

Bogata oferta

Kilka tygodni temu, salon sieci Komfort wzbogacił dział wyposażenia wnętrz, który dotychczas w Outlecie Białystok tworzył Jysk – z ofertą „wszystko dla domu”, sklep z produktami AGD – Dajar oraz salon multibrandowy – 4Home&Kitchen. Komfort na powierzchni 560 mkw. oferuje wszelkiego rodzaju pokrycia podłogowe – wykładziny, dywany i panele drewniane. Ponadto w ostatnim miesiącu otworzyły się takie sklepy jak: DressCode (90 mkw. – marki tj. Hugo Boss, Armani, Trusardi, Ljou Jo); Outfit (122 mkw – marki tj. Tommy Hilfiger, Guess, Gas itp.); Bukowski (120 mkw – futra i skóry), a z początkiem grudnia działa nowy salon jubilerski marki Leksus.

– Outlet Białystok stale się rozwija, by odpowiadać na potrzeby zarówno naszych klientów jak i najemców – komentuje Anna Janczewska-Ściepko, dyrektor Outlet Białystok. – Białystok to duże miasto o ogromnym potencjale sprzedażowym, m.in. ze względu na swoją przygraniczną lokalizację. Rozbudowa naszego centrum w stolicy Podlasia i pojawienie się atrakcyjnych najemców trafia nie tylko w oczekiwania mieszkańców naszego regionu ale i  klientów zza granicy, którzy coraz częściej pragną łatwiejszego dostępu do produktów wysokiej jakości  – dodaje Anna Janczewska-Ściepko.

To już druga modernizacja, jaką w ciągu ostatnich dwóch lat przechodzi Outlet Białystok, który powstał w 2014 roku z przebudowanej Galerii Podlaskiej. Rok później jesienią gruntownie zmieniono całe skrzydło budynku, powiększając powierzchnię najmu o ponad 2,5 tys. mkw. Rosnąca popularność Outletu Białystok jest motorem dalszego rozwoju tego obiektu. Powiększone centrum dysponuje już niemal 18 tys. mkw. GLA oraz 600 miejscami parkingowymi. Modernizację przeprowadziła białostocka firma Eko-System, ta sama, która blisko 10 lat temu zbudowała obiekt.

Discounterra to nowy na polskim rynku rodzinny Concept Store. Atutem oferty jest  dostępność różnorodnych, dobrze znanych marek pod jednym dachem, a wysoka jakość ubrań dla całej rodziny w połączeniu z dużymi obniżkami (nawet do 90 proc.) stanowi o sile  konceptu.  Pierwszy miesiąc w Outlet Białystok pokazał, że klienci są zainteresowani ofertą sklepu, a polityka cenowa oraz specjalne promocje organizowane na kolekcje takich marek jak np.  Bershka, Mexx, Mango, Gap, czy H&M przyciągają do salonu Discounterra coraz więcej klientów.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn