11 nowych sklepów convenience Carrefour otwartych w listopadzie

Sieć sklepów Carrefour powiększyła się w listopadzie bieżącego roku o łącznie 11 nowych sklepów convenience. Sklepy zostały otwarte w kilku regionach kraju.

Najwięcej sklepów uruchomiono w Warszawie, pozostałe zostały otwarte m.in. w Wadowicach, Skawinie i Opolu. Placówki handlowe dołączyły do stale rozwijanej sieci sklepów Carrefour, która liczy już ponad 600 sklepów.

Nowe formaty sklepów Carrefour

– Zarówno format sklepów franczyzowych Carrefour, jak i ich asortyment, dobieramy specjalnie do danej lokalizacji i oczekiwań klientów. Nasze sklepy funkcjonują i na osiedlach mieszkaniowych czy przedmieściach, i w centrach dużych miast, a także w mniejszych miejscowościach oraz na terenach wiejskich – mówi  Marek Lipka, dyrektor ds. Franczyzy i Sklepów Convenience w Carrefour Polska.

– Stale pracujemy nad nowymi konceptami i rozwiązaniami, które będą atrakcyjne dla naszych klientów i franczyzobiorców – dodaje.

Carrefour Polska obecnie modernizuje wszystkie posiadane formaty sklepów franczyzowych. Celem wdrażanych zmian jest dostosowanie wyglądu i oferty sklepów do nowych trendów konsumenckich. Dzięki temu firma opracowuje atrakcyjne i skuteczne formaty sklepów, które sprawdzają się na różnych rynkach – zarówno w większych miastach, jak i mniejszych miejscowościach. Mogą nimi zarządzać zarówno osoby z wieloletnim doświadczeniem handlowym, jak i dopiero zaczynający swoją karierę w prowadzeniu sklepu.

Franczyzodawca pomaga swoim partnerom na każdym etapie współpracy. Przed podpisaniem umowy Carrefour ocenia lokalizację i potencjał sklepu oraz ustala jego plan, wyposażenie i wizualizację. Następnie odbywają się szkolenia dla franczyzobiorcy i personelu oraz prace adaptacyjne w lokalu ze wsparciem ekipy otwarciowej. Przez cały okres współpracy franczyzobiorca ma zapewnioną opiekę opiekuna regionalnego, który dba o standardy, sugeruje usprawnienia i pomaga wdrażać nowe elementy konceptu.

800 sklepów Carrefour Polska

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 tys. GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12,3 tys. sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.