Quiosque rozwija sieć sprzedaży. Kolejne otwarcia

Dynamicznie rozwijająca się polska marka odzieżowa Quiosque otworzyła 3 nowe lokalizacje. Wszystkie nowe salony działają na zasadzie franczyzy. Od początku grudnia sklepy Quiosque będą mogły odwiedzać mieszanki Grodziska Mazowieckiego, Ostrowa Wielkopolskiego i Lęborka.

Salon w Grodzisku Mazowieckim ma powierzchnię 150 mkw. i znajduje się w Galerii Grodova. Sklep w Ostrowie Wielkopolskim zlokalizowany jest w Galerii Ostrovia i ma 93 mkw. Natomiast salon w Lęborku zajmuje powierzchnię 110 mkw. i jest usytuowany przy ulicy handlowej.

– Konsekwentnie realizujemy przyjętą strategię dynamicznego rozwoju sieci. W grudniu otworzymy łącznie 5 nowych salonów – mówi Aleksandra Posiadła, manager ds. ekspansji Quiosque. – Aż cztery z nich będą należały do naszych partnerów. Cieszymy się tak dużym zainteresowaniem współpracą z nami – dodaje Podsiadła

Aby zostać franczyzobiorcą Quiosque należy posiadać lokal, którego optymalna dla marki powierzchnia ma metraż od 100 do 130 mkw., w mieście powyżej 50 tys. mieszkańców. Koszt inwestycji to, w zależności od stanu lokalu, od 1,5 tys. zł do 2,5 tys. zł na 1 mkw. netto.

Oferta marki Quiosque jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia, które cenią dobrą jakość materiałów oraz połączenie klasycznej elegancji z aktualnymi trendami i chcą czuć się pięknie i swobodnie niezależnie od okazji.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.