E-commerce stanowi niemal 10 proc. przychodów marki Coccodrillo

Działający na polskim rynku sklep internetowy marki Coccodrillo zanotował w listopadzie 2016 roku przychody na poziomie 1,07 mln złotych. Przed rokiem obroty sięgnęły 0,86 mln złotych. Tym samym e-commerce odpowiada obecnie za niemal 10 proc. przychodów realizowanych na rynku polskim.

Od początku roku skumulowane przychody w kanale e-commerce wyniosły już 11,79 mln zł, co oznacza, że są o ponad 74 proc. wyższe niż przed rokiem. Dlatego spółka CDRL, właściciel marki Coccodrillo, otwiera kolejne wersje językowe swojego sklepu internetowego. Obecnie działają już wersje w językach: czeskim, słowackim, niemieckim (osobna dla rynku niemieckiego i austriackiego) oraz angielskim. W IV kwartale bieżącego roku spółka uruchomi jeszcze na swojej platformie e-commerce sklep dedykowany na rynek ukraiński.

– Listopad okazał się kolejnym bardzo udanym miesiącem dla Coccodrillo. Cieszymy się, że nasze kolekcje są tak dobrze przyjmowane przez dzieci i rodziców – powiedział wiceprezes CDRL Tomasz Przybyła.

Rozwój w modelu omnichannel

O wynikach finansowych spółki wciąż decydują jednak w głównej mierze przychody realizowane w sklepach stacjonarnych. W listopadzie przychody CDRL w sieci polskich sklepów wyniosły 10,70 mln zł i były o 24 proc. wyższe od zanotowanych przed rokiem. To kontynuacja wysokich wzrostów zanotowanych w październiku w którym przychody generowane przez polską sieć Coccodrillo wzrosły o 21 procent. Od początku roku przychody właściciela sieci Coccodrillo w polskich sklepach wyniosły 125,10 mln zł wobec 109,43 mln zł w okresie styczeń – listopad 2015. Oznacza to wzrost o 14 procent.

Marka Coccodrillo znana jest na czterech kontynentach, w tym m.in. w takich krajach jak Chiny, Brazylia, czy Arabia Saudyjska. Liczba sklepów zagranicznych wzrosła o 36 proc. w skali roku do 225. Łącznie CDRL miało 471 punktów sprzedaży na koniec I połowy roku.

Grupa CDRL zajmuje się przede wszystkim projektowaniem, produkcją oraz dystrybucją ubranek dla dzieci i młodzieży marki Coccodrillo. Uzupełniającą ofertę Spółki stanowi obuwie dziecięce (własnej produkcji oraz innych producentów) oraz zabawki i akcesoria (innych producentów). W październiku spółka zaprezentowała też kolekcję biżuterii dla dzieci, którą specjalnie dla sieci Coccodrillo zaprojektowała Ania Kruk.

Głównymi celami Spółki na najbliższe lata są umocnienie swojej pozycji na rynku poprzez rozwój sieci sprzedaży, w tym rozwój sprzedaży przez Internet oraz wzbogacenie i rozbudowa asortymentu obuwia dziecięcego. CDRL zadebiutowało na głównym rynku GPW w dniu 28 października 2014 roku.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.