4Faces prezentuje nowy koncept salonu

Rośnie sieć specjalistycznych, multibrandowych salonów sportowych 4Faces. Tym razem marka postawiła na Poznań. Jest to drugi salon sieci na polskim rynku.

Nowy salon sieci ruszył z początkiem grudnia 2016 w Galerii Avenida (dawne Poznań City Center).

Polska marka 4Faces

4Faces to w pełni polski pomysł i polska marka. Wchodzi w skład spółki OTCF, właściciela marki sportowej 4F, znanej marki sportowej, która ubiera polskich, łotewskich oraz serbskich sportowców na igrzyska olimpijskie.

Na interakcję z pierwszymi klientami poznańskiego 4Faces, oczekiwał cały personel salonu. – Kadra to jeden z naszych największych wyróżników na rynku sportowych zakupów. Mamy u nas biegaczy, rowerzystów, narciarzy, snowboardzistów, którzy są w stanie doradzić klientom nie tylko teoretycznie, ale przede wszystkim praktycznie. Nic nie zastąpi bowiem profesjonalnej porady sprzedawcy, gdy dobieramy sprzęt czy asortyment tak, by idealnie odpowiadały możliwościom i potrzebom naszego organizmu – mówiła podczas otwarcia Paulina Paszczyk, dyrektor 4Faces.

– Postawiliśmy także na nowoczesny design oraz dedykowane usługi, oferowane przez specjalistów w Body Center – dodaje Paulina Paszczyk.

Multibrandowy charakter salonów 4Faces

Oryginalny koncept polskich salonów sportowych 4Faces wyróżniają także specjalnie dobrany asortyment, wśród którego znajdziemy najlepsze marki sportowe, takie jak Under Armour, Brubeck, Speedo, Rossignol, Head, Adidas, Reebok, CMP, Salomon, Asics czy SKINS, specjalistyczny podział asortymentu według dyscyplin sportowych  oraz połączenie nowych technologii ze sportowym know-how.

4Faces to specjalistyczne multibrandowe salony sportowe należące do spółki OTCF, która jest również właścicielem marek sportowych 4F oraz Outhorn. Drugi salon 4Faces znajduje się w Katowicach, a kolejne otwarcia już w 2017 roku.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.