Spadek przychodów Intersport

Intersport Polska S.A. w listopadzie 2016 roku odnotował łączne przychody netto ze sprzedaży w wysokości około 12,46 mln zł, czyli o 10,7 proc. niższe w stosunku do analogicznego okresu 2015 roku (było: 13,952 mln zł).

Jednocześnie, w związku z dużo niższym poziomem wyprzedaży starej-letniej kolekcji, spółka poprawiła rok do roku marżę procentową ze sprzedaży o 2,6 pkt. proc.

Narastająco w okresie od stycznia do listopada 2016 roku spółka osiągnęła łączne przychody netto ze sprzedaży w wysokości około 184,189 mln zł, czyli o 4 proc. niższe w stosunku do przychodów osiągniętych w analogicznym okresie ubiegłego roku (było: 191,919 mln zł).

Intersport Polska S.A. działa na rozwijającym się w Polsce rynku handlu detalicznego artykułami sportowymi. Spółka prowadzi działalność w 35 sklepach własnych Intersport zlokalizowanych w 23 aglomeracjach miejskich, o łącznej powierzchni handlowej wynoszącej 32,7 tys. mkw.

Grupa Intersport jest największą na świecie organizacją zajmującą się detaliczną sprzedażą artykułów sportowych. W ubiegłym roku roczna sprzedaż prowadzona w ponad 5,4 tys. sklepów zrzeszonych pod szyldem Intersport, przekroczyła 11,03 mld euro łącznie z podatkiem VAT.

Grupa Intersport jest obecnie reprezentowana w 66 krajach na pięciu kontynentach. Po Europie, Kanadzie, Bliskim Wschodzie, Azji i Australii, nadszedł czas na Amerykę Południową. Do 2020 roku w Chile planowane jest uruchomienie ponad 40 sklepów pod szyldem Intersport.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.