Bytom szacuje wyniki finansowe

Bytom S.A., właściciel sieci sklepów z elegancką odzieżą męską, w listopadzie 2016 roku wypracował łączne przychody ze sprzedaży (detaliczna i hurtowa) w kwocie 12,725 mln zł, co oznacza wzrost o 16,3 proc. w stosunku do analogicznego okresu roku 2015. Wtedy przychody ze sprzedaży wyniosły 10,946 mln zł.

Przychody ze sprzedaży sieci detalicznej Bytom w listopadzie 2016 roku wyniosły 12,582 mln zł, a rok wcześniej 10,732 mln zł. Przychody wzrosły o 17,2 proc. rok do roku.

Z kolei marża detaliczna w listopadzie 2016 roku wyniosła 6,298 mln zł, a w analogicznym okresie roku poprzedniego 6,008 mln zł. Spóła odnotowała wzrost w wysokości 4,8 proc.

Narastająca, od stycznia do października 2016 roku spółka Bytom osiągnęła łączne przychody ze sprzedaży (hurtowa i detaliczna) na poziomie 129,404 mln zł. Odnotowała wzrost na poziomie 15,8 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2015 roku.

Planowana ekspansja

Grupa kapitałowa Bytom chce istotnie zwiększyć posiadaną sieć sprzedaży. Celem na koniec 2018 roku jest posiadanie sieci detalicznej liczącej 120 sklepów o łącznej powierzchni 15 tys. mkw. Zwiększenie sieci będzie się odbywało poprzez otwarcia nowych sklepów o średniej powierzchni 130-160 mkw., jak i powiększanie sklepów istniejących, o niskim metrażu, które to wykazują się wysoką efektywnością sprzedaży i rentownością.

Ponadto do końca 2017 r. planowane jest uruchomienie kolejnych sklepów koncepcyjnych. Sieć ta powinna docelowo składać się z 8 sklepów o średniej powierzchni ok. 200 mkw.

Firma Bytom rozpoczęła swoją działalność w lipcu 1945 roku. Od 1995 roku spółka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Bytom w oparciu o wieloletnie doświadczenie połączone z nowoczesną technologią, specjalizuje się w tworzeniu i dystrybucji kolekcji formalnej i casualowej mody męskiej.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.