Obroty Grupy Redan rosną dzięki sieci TXM

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w listopadzie 2016 r. wyniosła 54 mln zł i była o 10 proc. wyższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego.

W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła 545 mln zł i była wyższa o 12 proc. w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec listopada wyniosła 138,3 tys. mkw., co oznacza wzrost o 16 proc. w odniesieniu do listopada 2015.

– Głównym motorem wzrostu obrotów Grupy Redan była sieć dyskontowa TXM, która konsekwentnie utrzymuje dwucyfrową dynamikę sprzedaży w ujęciu procentowym. To efekt przede wszystkim otwierania nowych marketów i tym samym zwiększania powierzchni handlowej. Odwrotnie sytuacja wygląda w sieci modowej Top Secret, gdzie wielkość powierzchni handlowej w ujęciu rok do roku nieco spadła, co przełożyło się również na zmniejszenie przychodów. Bardzo dobrze w obu segmentach rozwija się dystrybucja w kanale e-commerce, gdzie notujemy solidne wzrost sprzedaży online, a w szczególności dotyczy to sklepu www.txm24.pl – powiedział Bogusz Kruszyński, Prezes Zarządu Redan SA.

Segment dyskontowy

W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w listopadzie 2016 r. wyniósł 33 mln zł, co oznacza wzrost o 21 proc. w porównaniu do listopada roku poprzedniego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła 329 mln zł i była o 20 proc. wyższa w porównaniu z rokiem poprzednim.

Sieć Textilmarket na koniec listopada składała się z 395 sklepów własnych o łącznej powierzchni 96,3 tys. mkw., która była o 26 proc. wyższa niż na koniec listopada 2015.

Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm24.pl w listopadzie 2016 wyniosły 1 mln zł co oznacza wzrost o 51 proc. w stosunku do listopada 2015 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż dyskontowego sklepu internetowego wyniosła 8 mln zł i była o 52 proc. wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Segment modowy

Na rynku modowym sprzedaż towarów w listopadzie 2016 r. wyniosła 21 mln zł i była niższa o 5 proc. niż w listopadzie poprzedniego roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła 216 mln zł i była o 2 proc. wyższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.

Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash wyniosła 42 tys. mkw., tj. była na poziomie o 2 proc. niższym niż w listopadzie 2015 r.

Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w listopadzie 2016 wyniosły 3 mln zł co oznacza wzrost o 9 proc. w stosunku do listopada 2015 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sklepów internetowych Top Secret wyniosła 30 mln zł i była o 13 proc. wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.