HubStyle: dwukrotnie większa sprzedaż odzieży w listopadzie

HubStyle odnotował w listopadzie przychody na poziomie prawie 2,0 mln zł, a w samym segmencie odzieżowym 1,1 mln.

Przychody w segmencie sprzedaży odzieży HubStyle, do którego zalicza się Sugarfree Sp. z o.o. oraz New Fashion Brand Sp. z o.o., w listopadzie wyniosły 1,1 mln zł, co oznacza, że są dwukrotnie wyższe niż przed rokiem.

61 PROC. WZROSTU

Od początku roku przychody HubStyle wyniosły 18,8 mln zł, co oznacza 61 proc. wzrost w porównaniu do analogicznego okresu w ubiegłym roku. W samym listopadzie przychody Grupy HubStyle wyniosły 2,0 mln zł, co oznacza 31 proc. wzrost w porównaniu do tego okresu w roku poprzednim.

– Listopad był dla nas udanym miesiącem. Cieszy nas, że wprowadzone nowe kolekcje we wszystkich markach idealnie wpasowały się w upodobania naszych klientów. Wciąż badamy rynek i z każdą wprowadzoną kolekcja możemy powiedzieć, że znamy go coraz lepiej – powiedziała Monika Englicht, Prezes Zarządu HubStyle SA. – Przed nami najbardziej intensywny okres pod względem sprzedaży jakim jest grudzień – wsparciem będą prowadzone przez nas kampanie promocyjne.

MIĘDZYBRANDOWY CROSS SELLING

W listopadzie przygotowano pierwszą kampanię świąteczno-karnawałową dla marki Sugarfree, w której przedstawiono nową kolekcję. Zaprezentowali ją międzynarodowa modelka Sandra Kubicka, znana m.in. z pokazów Victoria’s Secret, oraz mister polski Rafał Maślak. HubStyle podczas tej kampanii działał na zasadzie cross selling’u – promowano jednocześnie sukienki Sugarfree oraz męskie koszule Kragelman. W listopadowych wynikach sprzedaży widoczne są pozytywne rezultaty związane z otwarciem pierwszego pop-up store w galerii handlowej Posnania w Poznaniu.

W segmencie e-commerce, do którego zaliczany jest nowoczesny dostawca kontentu ecommerce’owego, spółka Nokaut.pl, w listopadzie przychody wyniosły 0,9 mln zł i były niższe od przychodów osiągniętych w listopadzie 2015 roku o około 7 proc. Zgodnie z przyjętą strategią, Grupa HubStyle obecnie koncentruje się na segmencie sprzedaży odzieży i budowie portfolio silnych, dobrze rozpoznawalnych własnych marek odzieżowych. Przychody w segmencie odzieżowym już kolejny miesiąc z rzędu przekroczyły przychody z segmentu e-commerce.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl