Kolejne otwarcia znanych marek w Arkadii

Westwing Home & Living 17 listopada otworzył na terenie Arkadii swój pierwszy sklep stacjonarny w Europie. Nową marką w Centrum jest też Tezenis, a już w styczniu zostanie otwarty salon sygnowany przez znanego amerykańskiego projektanta – Steve’a Maddena

Firma Westwing Home & Living, oferująca meble i dodatki do domu, od pięciu lat działa na polskim rynku e-commerce jako klub zakupowy. Cecha charakterystyczna sklepu internetowego tej marki to duża zmienność oferty – wszystkie produkty wyposażenia domu sprzedawane są w krótkoterminowych, spójnych stylistycznie kampaniach. Podobny model zakupowy został przeniesiony na grunt sprzedaży stacjonarnej. Klienci 228-metrowego salonu w Arkadii mają dostęp do zróżnicowanych i pasujących do siebie stylistycznie produktów. Sklep podzielony został na kilka stref. W każdej z nich prezentowane są meble i dodatki w wybranym stylu. Co dwa tygodnie wymieniana jest jedna stylizacja, a do pozostałych regularnie wprowadzane są nowe produkty. Część z nich jest dostępna tylko w pojedynczych egzemplarzach, inne w niewielkich seriach. Dzięki temu klienci będą mogli zawsze znaleźć coś nowego i niepowtarzalnego. Sklep znajduje się na parterze w pasażu Canaletto, między lokalami Etam i Nespresso.

Tezenis otworzył swój pierwszy sklep w Warszawie. Firma jest najbardziej znana jako producent bielizny, ale pod jej szyldem sprzedawana jest także odzież dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Choć salon już działa, oficjalna inauguracja marki Tezenis na polskim rynku odbędzie się 15 grudnia. Z tej okazji w Arkadii odbędzie się koncert Rity Ory – angielskiej piosenkarki i autorki tekstów albańskiego pochodzenia. Artystka – jako ambasadorka marki – będzie prezentować autorską kolekcję bielizny. Salon o powierzchni prawie 200 mkw. jest zlokalizowany także na parterze, blisko salonu Empik.

Z początkiem nowego  roku w Arkadii zostanie też otwarty monobrandowy sklep amerykańskiego kreatora mody. Steve Madden projektuje intrygujące buty i torebki, które charakteryzują się wysoką jakością wykonania i dbałością o detale. Znaki rozpoznawcze marki to rockowy szyk i gwiazdorski glamour. Sklep o powierzchni 110 mkw. zlokalizowany będzie na parterze w pasażu Canaletto, pomiędzy Kazarem a Nespresso.

Centrum handlowe Arkadia mieści się przy al. Jana Pawła II 82 w Warszawie. Galerię funkcjonującą od 2004 roku rocznie odwiedza około 20 mln klientów. Na 113 tysiącach metrów kwadratowych powierzchni handlowej znajduje się około 240 lokali, w tym 190 sklepów, 20 punktów usługowych oraz 30 restauracji i kawiarni. Drugie piętro centrum przeznaczone jest na część rozrywkową i mieści się tu multipleks Cinema City z 15 ekranami. Wśród kluczowych najemców Arkadii znajdują się m.in.: Peek&Cloppenburg, Sephora, Reserved, Zara, Apart, H&M. Na strefę food court w Arkadii składa się około 30 restauracji oraz kawiarni, wśród których znajdują się m.in.: Wiking, Sphinx, cafe Vincent oraz Pijalnia Czekolady Wedel.

Właścicielem i zarządcą Arkadii jest firma Unibail-Rodamco.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.