zabka fresh market tba express

First Data Polcard zakończyła instalację terminali i usług płatniczych w sieci Żabka Polska. Wdrożenie szytego na miarę rozwiązania trwało półtora miesiąca i objęło łącznie ponad 4 tys. sklepów Żabka oraz Freshmarket.

– Ten projekt jest dla nas powodem szczególnej dumy. W sklepach Żabka i Freshmarket pojawiły się nowe usługi płatnicze, a czas transakcji uległ znacznemu skróceniu  – mówi Damian Zapłata, prezes zarządu First Data Polska.

Dedykowane rozwiązanie dla sieci Żabka

Do sklepów sieci Żabka trafiły PIN Pady programowalne Verifone VX 820, specjalnie zmodyfikowane przez dział rozwoju First Data Polcard.

– Bardzo nas cieszy, że wdrożenie o tak dużej skali i randze wykorzystuje urządzenia Verifone. Nasze rozwiązania doskonale sprawdzają się w sklepach przeprowadzających wiele transakcji dziennie – mówi Tomasz Wejcman, country manager w Verifone.

Skrócenie czasu transakcji

Eksperci First Data Polcard i Żabka Polska, uważnie przeanalizowali dotychczasowe procesy obsługi klienta w sklepach Żabka i Freshmarket oraz sposób wykorzystania terminali płatniczych. Efektem ich prac jest znaczące skrócenie czasu transakcji sprzedaży, prezentacja usług na ekranie terminala oraz pełna integracja terminala z systemem kasowym.

Wymiana terminali otworzyła przed firmą nowe możliwości wprowadzania wszystkich najnowszych rozwiązań płatniczych dostępnych nie tylko Polsce, ale i na świecie. To szczególnie ważne dla jej klientów, którzy chętnie korzystają z nowych usług, sytuując Żabkę w roli lidera cash back – wypłat gotówki przy okazji płacenia kartą.