4Faces, Agata, Kazar, W.Kruk i Wojas nominowani w kategorii Retail Store Design

5 marek nominowano do nagrody w kategorii Retail Store Design, która zostanie przyznana podczas wiosennej edycji Shopping Center Forum 2017

Kilkunastoosobowe Jury w skład którego wchodzą jak co roku eksperci z największych międzynarodowych firm doradczych oraz laureaci poprzednich edycji Retailers’ Awards tym razem przyzna nagrody dla najlepszych sieci handlowych w 7 kategoriach. Oprócz sieci handlowych nagrodę otrzymają także Najlepszy Menedżer oraz Osobowość Roku.

Nagroda Retail Store Design zostanie przyznana jednej z 5 sieci handlowych. Jury nominowało marki: 4Faces, Agata, Kazar, W.Kruk i Wojas. Eksperci zgodnie podkreślali, że salony tych sieci w minionym roku przeszły wyjątkową metamorfozę.

– Nominowane marki, to brandy znane już na rynku, ale które zdecydowały się podjąć wyzwanie i odważnie wejść z nowymi pomysłami, nowoczesnymi aranżacjami, a nawet nową ofertą jak w przypadku sieci W.Kruk, która poza zmianą wystroju swoich salonów rozszerzyła także ofertę wprowadzając do sprzedaży akcesoria modowe – mówi dla Retailnet Ewa Ściubidło, Associate Director w BOIG.

I dodaje: Podobną metamorfozę przeszły salony Wojas i 4Faces. Na uwagę zasługuje też bardzo nowoczesny design, który zaproponowała sieć Agata oraz sieć Kazar, która dzięki wprowadzeniu nowej aranżacji jeszcze bardziej podkreśliła swój charakter i wizerunek marki premium.

4Faces to w pełni polski pomysł i polska marka. Wchodzi w skład spółki OTCF, właściciela marki sportowej 4F. Marka postawiła na nowoczesny design oraz dedykowane usługi, oferowane przez specjalistów w Body Center. Oryginalny koncept polskich salonów sportowych 4Faces wyróżniają także specjalnie dobrany asortyment, wśród którego znajdują się znane marki sportowe, takie jak Under Armour, Brubeck, Speedo, Rossignol, Head, Adidas, Reebok, CMP, Salomon, Asics czy Skins. W nowych salonach zaproponowano specjalistyczny podział asortymentu według dyscyplin sportowych  oraz połączenie nowych technologii ze sportowym know-how.

Agata zaprezentowała nowy koncept otwierając swój największy sklep o powierzchni 25 tys. mkw. na Targówku. Jest to 20. Salon marki. W przestrzeni salonu, który zajmuje dwie kondygnacje, znajduje się ponad 20 tys. mebli i artykułów wyposażenia wnętrz od ok. 300 producentów z Polski i z zagranicy. Ekspozycja składa się z prawie 200 przykładowych aranżacji różnych pomieszczeń, a w specjalnie wydzielonej, liczącej 2 tys. mkw., Strefie Premium znajdują się markowe meble od producentów z Włoch i Niemiec. Nowy sklep tworzony był od podstaw w oparciu o nową identyfikację wizualną sieci.

Marka Kazar swój nowy koncept zaprezentowała otwierając salon w Centrum Posnania. Projekt został opracowany przez wybitnego włoskiego architekta, który połączył charakterystyczny dla marki, pełen elegancji i luksusu styl z nowoczesnymi rozwiązaniami w architekturze wnętrz. – Postanowiliśmy zmienić wystrój salonów i pójść z duchem czasu. Przestronność, intuicyjność aranżacji, ponadczasowe kolory szlachetnego złota i ciepłego brązu, klimatyczne oświetlenie i wykorzystanie multimediów – to wszystko pozwala przenieść naszych klientów do ekskluzywnego świata mody z najwyższej półki – mówi Anna Wierzbicka, Dyrektor Marketingu Kazar. – Wykorzystanie najnowszych technologii takich jak ekrany z aktywnym przekazem wizualnym w postaci filmów i prezentacji najnowszej kolekcji oraz e-kiosków ułatwiających proces zakupowy to duży krok w rozwiązaniach Visual Merchandisingowych topowych marek na świecie – dodaje.

Marka W.Kruk nowy pomysł na aranżację zaprezentowała otwierając 100. Salon. Nowa odsłona wnętrza W.Kruk jest luksusowa, ale też przyjazna klientowi. Znajdzie się w niej bogaty wybór biżuterii, zegarków najlepszych szwajcarskich marek oraz akcesoriów pozajubilerskich W.Kruk. Flagowy butik charakteryzują piękny projekt, najwyższej jakości materiały oraz precyzja wykończenia.  – W setnym butiku W.Kruk, po raz pierwszy w salonie stacjonarnym, zaprezentowaliśmy nową pozajubilerską kategorię, którą do tej pory sprzedawaliśmy wyłącznie w naszym sklepie internetowym. To limitowana kolekcja akcesoriów – skórzane torebki, chusty jedwabne, okulary przeciwsłoneczne oraz skórzane dodatki, zaprojektowane przez nasz zespół kreatywny i wyprodukowane we Włoszech. To projekt, nad którym pracowaliśmy około 2 lat. Oczywiście pozostajemy firmą jubilerską, ale nowe kategorie pokazują naszym klientom siłę i kreatywność wzorniczą naszej marki – mówi Radosław Jakociuk, prezes zarządu W.Kruk.

Salon Wojas w nowej odsłonie otwarto na przełomie listopada i grudnia. Nowy koncept zaprezentowano w Toruniu w centrum Plaza. – Nasz nowy salon w Toruniu został zaprojektowany zgodnie z najnowszym konceptem wizualnym i wyróżnia się przestronnym układem białych mebli. Eksponowany asortyment podkreślą oryginalne stalowe elementy. Przestrzenne wnętrze uzupełnią szare, surowe ściany oraz zdjęcia ilustrujące proces produkcji obuwia – mówi Maciej Wojas, dyrektor sprzedaży. Detaliczna własna sieć sprzedaży Wojas na 30 września 2016 r. liczyła 179 sklepów, z czego 162 w kraju, 8 na Słowacji, 6 w Czechach i 3 na Białorusi. Do końca 2016 r. Wojas SA planuje otworzyć jeszcze 2 sklepy w kraju oraz jeden w Rumunii.

Facebook
LinkedIn
PARTNERZY PORTALU
NAJNOWSZE INFORMACJE
SCF DATABASE
Scroll to Top