galeria polnocna

Intensywne prace montażowe i wykończeniowe na terenie budowy Galerii Północnej idą w parze z rozbudową zespołu zarządzającego obiektem.

Od stycznia 2017 roku funkcję dyrektora marketingu pełni Emilia Szkudlarek, a Piotr Myszka – dotychczasowy project manager galerii – został powołany na stanowisko dyrektora operacyjnego. Pracę całego zespołu koordynuje Agnieszka Nowak, dyrektor generalna galerii.

Zespół zarządzający Galerią Północną

Emilia Szkudlarek, która objęła stanowisko dyrektora marketingu Galerii Północnej, od blisko 10 lat związana jest z branżą nieruchomości. Pracowała m.in. w łódzkiej Manufakturze czy w centrum handlowym Port Łódź, gdzie koordynowała działania marketingowe. Od kwietnia 2014 roku jako marketing manager Wola Park, odpowiadała za opracowanie i wdrażanie nowej strategii marketingowej centrum. Koordynowała m.in. rebranding i otwarcie obiektu po rozbudowie w 2015 roku. W Galerii Północnej będzie odpowiedzialna za przygotowanie otwarcia centrum, koordynację prac agencji zewnętrznych oraz współpracę z najemcami.

Piotr Myszka, związany od ponad ośmiu lat z GTC SA – inwestorem Galerii Północnej – od nowego roku pełni funkcję dyrektora operacyjnego centrum. Na etapie projektowym i inwestycyjnym, jako project manager, nadzorował całokształt prac związanych z powstaniem obiektu. Wcześniej przez 5 lat był managerem Galerii Jurajskiej – należącego do GTC centrum handlowego w Częstochowie. Swoje doświadczenie w sektorze nieruchomości komercyjnych zdobywał m.in. pracując przy projektach: Rybnik Plaza Shopping Center, Zgorzelec Plaza, Lublin Plaza, Sosnowiec Plaza, Arena Plaza in Budapest, Plzen Plaza.

Potencjał Galerii Północnej

–  Galeria Północna, jako pierwsze wielkopowierzchniowe centrum handlowe w północnej części Warszawy, ma bardzo duży potencjał. Jesteśmy w tej komfortowej sytuacji, że to centrum jest naprawdę wyczekiwane nie tylko przez branżę, ale przede wszystkim przez okolicznych mieszkańców. Mamy ambicję stać się swojego rodzaju katalizatorem rozwoju całej dzielnicy i odczarować wizerunek Białołęki, jako sypialni miasta – zapewnia Agnieszka Nowak, dyrektor generalna galerii. Jednak, aby te plany mogły się ziścić, potrzebujemy doświadczonego, pełnego energii zespołu, który konsekwentnie będzie realizował strategię i aktywnie reagował na potrzeby klientów. Jestem przekonana, że zespół zarządzający galerią, który tworzymy, przyczyni się do sukcesu tego obiektu – dodaje Agnieszka Nowak.

Galeria Północna wkracza w decydującą fazę budowy. Bryła budynku jest już zamknięta, trwają prace montażowe i wykończeniowe wewnątrz. Pierwsze lokale zostały już przekazane najemcom, którzy rozpoczynają aranżacje swoich salonów. Aktywnie kontynuowany jest również proces komercjalizacji. Pod koniec 2016 roku Galeria Północna ogłosiła, że będzie pierwszym obiektem w Polsce, w którym swój sklep otworzy słynny, brytyjski Hamleys. Z kolei sieci LPP i CCC zdecydowały się na znaczące zwiększenie pierwotnej powierzchni najmu w centrum.

O Galerii Północnej

Zlokalizowana przy ul. Światowida, Galeria Północna to pierwsze wielkopowierzchniowe centrum handlowe czwartej generacji w Północnej części Warszawy i pierwsza tej wielkości galeria handlowa oddana do użytku w Warszawie od 11 lat. Ponad 64 tys. mkw. wraz z 2,3 tys. miejscami parkingowymi planowane jest do oddania do użytku w III kwartale 2017 r. Inwestor – Grupa GTC – szacuje, że w bezpośrednim zasięgu obiektu mieszka ponad 750 tys. osób, głównie ludzi młodych i rodzin z dziećmi. Specyfika tych grup docelowych została uwzględniona nie tylko w ofercie handlowej, ale i w projekcie architektonicznym budynku. Wykonany przez studia APA Wojciechowski oraz Tzur Architects, zakłada m.in. specjalną aranżację przestrzeni dachu umożliwiającą aktywny wypoczynek wśród zieleni. Obiekt będzie spełniał również najwyższe standardy ekologiczne, co potwierdza precertyfikacja na poziomie LEED Gold. Galeria Północna gwarantuje niedostępną dotychczas w tej części miasta ofertę handlową, rozrywkową i usługową. Do grona najemców dołączyły m.in. pierwszy w Warszawie koncept Forever 21, pierwszy w Polsce sklep sieci Hamley’s, marki grupy LPP czy Vistula Group, Cinema City, Carrefour z pełnoformatowym hipermarketem, Dunkin’ Donuts. Za komercjalizację Galerii Północnej odpowiadają firmy JLL oraz Cushman & Wakefield. Inwestorem projektu jest GTC.