Ponad 220 tys. klientów w Quick Park Mysłowice

Przez pierwszy miesiąc funkcjonowania Quick Parku w Mysłowicach, tj. od 30 listopada do 31 grudnia 2016 roku,  obiekt odwiedziło ponad 220 tys. osób.

Quick Park to pierwsze nowoczesne centrum handlowe w Mysłowicach. Dotychczas mieszkańcy miasta i okolicznych miejscowości, chcąc zrobić zakupy w znanych sieciach handlowych, pójść do restauracji lub na film do kina, musieli decydować się na kilkudziesięciominutową podróż samochodem do Katowic.

45 salonów w Quick Park Mysłowice

Quick Park Mysłowice zapewnia obecnie kompleksową ofertę handlowo-usługowo-rozrywkową dla mieszkańców Mysłowic i okolicznych miejscowości. W galerii dostępnych jest 45 salonów topowych marek, m.in.: Reserved, Cropp, House, Sinsay, H&M, Big Star, Diverse, CCC, Martes Sport, Empik, Rossmann, Supermarket Piotr i Paweł, Pepco czy Euro RTV AGD, punkty gastronomiczne – Grycan, Gusto Dominium oraz pierwsze w mieście wielosalowe kino sieci OH Kino, posiadające cztery sale kinowe z blisko 600 fotelami dla widzów. Wszystkie sale wyposażone są w projektory cyfrowe wyświetlające obraz w technologii 2D i 3D oraz 70 głośników Dolby Surround. Miejscy włodarze wychodząc naprzeciw potrzebom mieszkańców uruchomili w Quick Parku także Biuro Obsługi Klienta Urzędu Miasta.

Centrum handlowe oferuje bezpłatny parking na 400 samochodów. Ponadto w sąsiedztwie parkingu znajduje się stacja benzynowa Orlen oraz jedyna w Mysłowicach restauracja sieci McDonald’s z opcją drive-thru.

– Spodziewaliśmy się, że nasza koncepcja spotka się z dużym zainteresowaniem mieszkańców. Niemniej sukces galerii przerósł nawet nasze oczekiwania. Zapewne wpływ na to miała oferta sklepów, która teraz zlokalizowana jest blisko i wygodnie dla mieszkańców Mysłowic i okolicznych gmin. Bardzo dużym zainteresowaniem cieszy się też kino – sieci OH Kino. Obserwujemy jak Quick Park staje się centrum życia społecznego i kulturalnego mieszkańców Mysłowic – mówi Agnieszka Drucis, dyrektor marketingu i PR Real2B Development.

Grudzień i związany z nim okres bożonarodzeniowy to czas przedświątecznych zakupów, które z pewnością miały wpływ na tak dobrą frekwencję. Zarządzający galerią liczą, że również w styczni klienci tłumnie ruszą do sklepów i kina. Jak twierdzi Agnieszka Drucis –  Poświąteczny czas w Quick Parku tradycyjnie oznacza rozpoczęcie zimowych wyprzedaży. Właśnie teraz klienci centrum mogą kupić jesienno-zimowe kolekcje nawet o 70 proc. taniej.

Quick Park to pierwsze nowoczesne centrum handlowe w Mysłowicach o powierzchni najmu 13 160 mkw. W obiekcie znajduje się około 45 sklepów, punktów usługowych, gastronomicznych oraz pierwsze w mieście wielosalowe kino – OH Kino. Centrum handlowe oferuje również bezpłatny parking na 400 samochodów.

Inwestycja powstała u zbiegu głównych arterii komunikacyjnych ul. Katowickiej, która jest częścią krajowej drogi numer 79 łączącej Katowice z Krakowem i ul. Obrzeżnej Północnej, będącej obwodnicą miasta. Bezpośrednio przy Quick Parku planowane jest przedłużenie trasy szybkiego ruchu – DTŚ. W sąsiedztwie Quick Park znajdują się największe dzielnice Mysłowic – Śródmieście, Stare Miasto i Bończyk, zamieszkiwane przez kilkadziesiąt tysięcy mieszkańców.

W przygotowaniu kolejne obiekty Quick Park

Deweloperem obiektu jest Real2B Development Sp. z o. o., która wspólnie z inwestorami: Retail Parks Fund FIZ AN oraz renomowanymi bankami, realizuje sieć kilkudziesięciu regionalnych hybrydowych centrów handlowych pod nazwą Quick Park na terenie całego kraju. W listopadzie 2016 r. zostały otwarte pierwsze w Polsce tego typu obiekty: Quick Park Strzegom i Quick Park Mysłowice. W przygotowaniach i realizacji są także obiekty w Sulechowie, Olkuszu, Oławie, Pułtusku, Kępnie, Turku oraz Konstancinie-Jeziorna.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.