galeria polnocna

Blisko 1,5 tys. mkw. będzie miał salon CCC, który zostanie otwarty w nowopowstającej Galerii Północnej. Będzie to także pierwszy w Polsce dwupoziomowy sklep popularnej sieci obuwniczej, która zdecydowała się na znaczące zwiększenie powierzchni najmu jeszcze przed otwarciem galerii.

CCC, które o swojej współpracy z Galerią Północną poinformowało już w listopadzie 2015 roku, na kilka miesięcy przed otwarciem centrum zdecydowało o powiększeniu swojego salonu o ponad 80 proc.

– Galeria Północna, pierwsze wielkopowierzchniowe centrum handlowe w północnej części stolicy, to inwestycja, na którą od wielu lat czekali mieszkańcy zarówno Białołęki, jaki i podwarszawskich miejscowości – podkreśla Jacek Wachowicz, Chief Investment Officer, GTC. – Na tym terenie rzeczywiście brakuje teraz oferty handlowej na wysokim poziomie, a na spotkanie ze swoim ulubionymi markami niejednokrotnie trzeba wybierać się na drugą stronę Wisły. Nasz najemca zdecydował więc o powiększeniu swojego salonu tak, aby klienci mieli dostęp do naprawdę szerokiej oferty obuwia i akcesoriów dla każdej grupy wiekowej. Chcemy w ten wspólnie sposób odpowiedzieć na ich oczekiwania – dodaje.

Centrum skomercjalizowane w 80 proc.

Dyrektor Galerii Północnej, Agnieszka Nowak podkreśla, że mieszkańcy tej części Warszawy z niecierpliwością czekają na otwarcie centrum: – Cały czas dostajemy wiele pytań od mieszkańców o naszych najemców czy termin otwarcia. Widać, że nasz obiekt jest naprawdę wyczekiwany i potrzebny. Cieszę się, że kolejny z naszych najemców docenił potencjał zakupowy okolicy i zdecydował się na zaoferowanie naszym klientom czegoś ponadprzeciętnego.

Centrum skomercjalizowane jest już w 80 proc., a jego otwarcie planowane jest w połowie tego roku.

O Galerii Północnej

Zlokalizowana przy ul. Światowida, Galeria Północna to pierwsze wielkopowierzchniowe centrum handlowe czwartej generacji w Północnej części Warszawy i pierwsza tej wielkości galeria handlowa oddana do użytku w Warszawie od 11 lat. Ponad 64 tys. mkw. wraz z 2,3 tys. miejscami parkingowymi planowane jest do oddania do użytku w III kwartale 2017 r.

Inwestor – Grupa GTC – szacuje, że w bezpośrednim zasięgu obiektu mieszka ponad 750 tys. osób, głównie ludzi młodych i rodzin z dziećmi. Specyfika tych grup docelowych została uwzględniona nie tylko w ofercie handlowej, ale i w projekcie architektonicznym budynku. Zakłada on m.in. specjalną aranżację przestrzeni dachu umożliwiającą aktywny wypoczynek wśród zieleni. Obiekt będzie spełniał również najwyższe standardy ekologiczne, co potwierdza precertyfikacja na poziomie LEED Gold.

Galeria Północna gwarantuje niedostępną dotychczas w tej części miasta ofertę handlową, rozrywkową i usługową. Do grona najemców dołączyły m.in. pierwszy w Warszawie koncept Forever 21, pierwszy w Polsce sklep sieci Hamley’s, marki grupy LPP czy Vistula Group, Cinema City, Carrefour z pełnoformatowym hipermarketem, Dunkin’ Donuts. Za komercjalizację Galerii Północnej odpowiadają firmy JLL oraz Cushman & Wakefield.