Grupa HubStyle odnotowała w 2016 roku przychody na poziomie ponad 21,3 mln zł. W samym segmencie odzieżowym sprzedaż wyniosła 11,6 mln zł, czyli przekroczyła połowę przychodów Grupy.

W 2016 roku HubStyle koncentrował się na dynamicznym rozwoju marek własnych. W ostatnich tygodniach zrealizowano kampanie świąteczno-karnawałowe oraz otwarto pierwszy multi-showroom, który jest wsparciem sprzedaży dla marek HubStyle.

W czterech kwartałach 2016 roku przychody HubStyle wyniosły 21,3 mln zł i były o 59 proc. wyższe niż w 2015 roku. W samym grudniu 2016 roku przychody Grupy HubStyle wyniosły 2,5 mln zł, co oznacza 46 proc. wzrost w porównaniu do tego okresu w roku poprzednim. W porównaniu do listopada 2016 roku przychody w grudniu wzrosły o 25 proc.

95 proc. wzrostu w segmencie sprzedaży odzieży

Przychody w kluczowym dla HubStyle segmencie sprzedaży odzieży, do którego zalicza się Sugarfree Sp. z o.o. oraz New Fashion Brand Sp. z o.o., w całym 2016 roku były 3-krotnie wyższe niż w 2015 roku i wyniosły 11,6 mln zł. W samym grudniu 2016 roku sprzedaż w segmencie sprzedaży odzieży wyniosła 1,5 mln zł, co oznacza, że była wyższa o 95 proc. niż przed rokiem. W tym segmencie w grudniu 2016 roku odnotowano 37 proc. wzrost w porównaniu do listopada 2016 roku.

– Mamy za sobą rok, który pozwolił nam wdrożyć innowacyjne rozwiązania w zakresie dystrybucji odzieży w kanale e-commerce. Efektem optymalizacji są 3-krotnie wyższe wyniki sprzedażowe. Naszym głównym źródłem dotarcia do klienta pozostają szeroko pojęte media społecznościowe, gdzie znacznie zwiększyliśmy efektywność i skalę działania. Jesteśmy również obecni w kanale tradycyjnego retailu, który wspierał nasz główny kanał. Przed nami kolejny rok intensywnej pracy mającej na celu znaczące zwiększanie naszego udziału w rynku – powiedziała Monika Englicht, Prezes Zarządu HubStyle SA.

22 grudnia 2016 roku HubStyle otworzyła pierwszy multi-showroom dla marek Sugarfree, Cardio Bunny oraz Kragelman. Zamysłem stworzenia tego miejsca jest zapewnienie możliwości obejrzenia naszych produktów, sprawdzenia jakości odzieży czy przymierzenia jej. Multi-showroom działa na zasadzie cross-sellingu. Dzięki kilku markom w jednym miejscu HubStyle daje możliwość zakupu sukienek na każdą okazję, odzieży sportowej dla kobiet i męskich koszul. Kobiety często kupują koszule dla swoich partnerów, a oni sami będą mieli taką możliwość podczas odwiedzin w showroom’ie z partnerką. Multi-shoowroom mieści się w Warszawie przy ul. Inflanckiej 4B przy wejściu C, w Gdański Business Center.

Nokaut.pl wciąż na fali

W segmencie e-commerce, do którego zaliczany jest nowoczesny dostawca kontentu ecommerce’owego, spółka Nokaut.pl, w czterech kwartałach 2016 roku odnotowano przychody w wysokości 9,7 mln zł, co oznacza, że były niższe o 3 proc. w porównaniu z 2015 rokiem. W samym grudniu 2016 roku przychody wyniosły 1,0 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w grudniu 2015 roku o  5 proc.

Zgodnie z przyjętą strategią, Grupa HubStyle koncentruje się na segmencie sprzedaży odzieży i budowie portfolio silnych, dobrze rozpoznawalnych własnych marek odzieżowych. Przychody w segmencie odzieżowym już kolejny miesiąc z rzędu przekroczyły przychody z segmentu e-commerce.