Karuzela Siedlce
Karuzela Siedlce

Spółka Common Inwestment SA wraz z Retail Concept rozpoczynają przygotowania do realizacji dużego parku handlowego w Siedlcach.

Na obszarze około 13 hektarów powstanie zespół obiektów o łącznej powierzchni 35 tysięcy mkw. powierzchni GLA.

Nowa Karuzela o powierzchni 35 tys. mkw.

– Planowany kompleks handlowy pod nazwą Karuzela będzie się składał z 5 oddzielnych budynków o powierzchni od 5 do 10 tys. mkw. Obiekt będzie miał charakter parku handlowego z osobnymi wejściami z parkingu do każdego ze sklepów – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Grzegorz Pękalski, prezes spółki Retail Concept.

W Karuzeli miejsce znajdą 3 duże formaty handlowe – sklep DIY, hipermarket spożywczy oraz sklep meblowy. Dodatkowo w obiekcie będzie do dyspozycji 18-20 sklepów o powierzchni od 500 mkw. do 1 tys. mkw.

– Obserwujemy duże zainteresowanie ze strony sklepów DIY i hipermarketów naszą lokalizacją. Dogodne położenie przy ulicy Łukowskiej – drodze wylotowej z Siedlec i DK 2 daje łatwy dojazd dla prawie 180 tysięcy mieszkańców regionu – podkreśla Dawid Stopierzyński prezes spółki Common Inwestment.

Karuzela Siedlce gotowa na przełomie 2018/2019 roku

Na działce obowiązuje już plan miejscowy pozwalający na budowę planowanego obiektu. Planowany termin rozpoczęcia budowy to pierwsza połowa 2018 roku. Otwarcie obiektu odbędzie się na przełomie 2018/2019 roku.

Koncepcję architektoniczną przygotowała firma Bose International. Za komercjalizację Karuzeli odpowiada spółka Retail Concept.

Przypomnijmy, na rynku działa już 7 obiektów pod nazwą Karuzela – w Biskupcu, Wodzisławiu Śląskim, Turku, Lublińcu, Gołdapi, Mrągowie i  Wrześni.

Retail Concept to firma specjalizująca się w obsłudze rynku nieruchomości handlowych na terenie całej Polski. Doświadczony zespół ekspertów odpowiada na potrzeby kompleksowego doradztwa klientów sektora nieruchomości . Firma zajmuje się komercjalizacją i re-komercjalizacja centrów handlowych, opracowaniem koncepcji architektoniczno-handlowych dla obiektów handlowych, prowadzi badania rynkowe dla planowanych centrów handlowych, a także reprezentuje najemców w rozwoju sieci sklepów.