Wojas S.A. informuje, iż wielkość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży osiągniętych przez Grupę Kapitałową Wojas S.A. w grudniu 2016 roku wyniosła ponad 22 mln zł i była wyższa o 17 proc. w stosunku do przychodów osiągniętych w grudniu 2015 roku.

W okresie styczeń – grudzień 2016 wielkość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży wyniosła 229,168 mln zł i była wyższa o 7,5 proc. w stosunku do przychodów osiągniętych w analogicznym okresie roku poprzedniego.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży detalicznej w grudniu 2016 roku wyniosły 18,154 mln zł i były wyższe o 10,2 proc. od przychodów osiągniętych w grudniu 2015 roku. Narastająco, w okresie styczeń – grudzień 2016 skonsolidowane przychody ze sprzedaży detalicznej wyniosły 196,431 mln zł i były wyższe o 9,8 proc. od przychodów osiągniętych w analogicznym okresie roku poprzedniego.

Rozwój sieci sprzedaży

Pod koniec listopada, zgodnie z założonym planami, grupa Wojas rozpoczęła swoją działalność na rynku rumuńskim. Pierwszy sklep tej marki pojawił się w Centrum Handlowym Pilos w mieście Cluj. Wnętrze salonu zostało zaprojektowane zgodnie z nowym konceptem wizualnym marki.

Z kolei w Polsce salon Wojas w najnowszym koncepcie został otwarty 9 grudnia przy głównym placu eventowym w Toruń Plaza, na powierzchni 136 mkw., w sąsiedztwie dwupoziomowego sklepu H&M.

Na koniec I półrocza 2016 r. Grupa Kapitałowa Wojas S.A. posiadała 180 sklepów własnych oraz 2 franczyzowe za granicą.