prochnik galeria krakowska

W grudniu 2016 roku spółka odzieżowa Próchnik odnotowała wzrost obrotów o 9,93 proc.

Jak podaje spółka, łączne przychody ze sprzedaży detalicznej w sklepach stacjonarnych oraz internetowych marki Próchnik i Rage Age w grudniu wyniosły 7,49 mln zł. W analogicznym okresie 2015 roku przychody te wyniosły 6,82 mln zł.

Dobry wynik salonów Adam Feliks

Największy wzrost odnotowały salony marki Adam Feliks Próchnik, które wypracowały przychody ze sprzedaży na poziomie 5,41 mln zł. Rok do roku odnotowano wzrost przychodów o 688,1 tys. zł (z 4,72 mln zł), czyli o 40 proc.

W przypadku sieci sklepów Rage Age w tym samym okresie spadek przychodów o 10,47 tys. zł. W grudniu 2016 roku wyniosły one 2,08 mln zł, a w analogicznym okresie 2015 roku 2,09 mln zł.

Grupa kapitałowa Próchnik S.A. oferuje odzież damską i męską pod dwoma markami: RageAge by Czapul w segmencie luxury, Adam Feliks Próchnik w segmencie premium.

Obecnie w Polsce działa około 40 salonów sieci Próchnik oraz 13 sklepów marki Rage Age, przy uwzględnieniu salonów outletowych.