Strategię rozwoju Media Markt wyznaczają zmieniające się potrzeby klientów, a modernizacje istniejących sklepów są jednym z jej istotnych punktów. Dzięki unowocześnieniu, markety zyskują nie tylko nowy wygląd, ale też jeszcze lepszą funkcjonalność, dostosowaną do oczekiwań konsumentów.

Zgodnie z polityką firmy bazującą na unowocześnianiu salonów 13 stycznia nastąpi nowe otwarcie sklepu Media Markt w Gorzowie Wielkopolskim. Sklep przy ul. Myśliborskiej 48A. został unowocześniony zgodnie z najnowszymi trendami w branży elektroniki użytkowej.

Przebudowany Media Markt zajmuje powierzchnię całkowitą blisko 5 tys. mkw. Innowacyjne produkty z obszaru nowoczesnych technologii zostały wyeksponowane w sposób ułatwiający poznanie ich zalet.

– W naszej ofercie znaleźć można wszystkie nowinki technologiczne – mówi Mariusz Żywicki, dyrektor Media Markt w Gorzowie Wielkopolskim. – Dajemy również możliwość ich przetestowania – nasz market jest wyposażony między innymi w stanowiska VR, organizujemy premiery czy pokazy gier. Staramy się przekonywać klientów, jak wiele przyjemności może dostarczyć korzystanie z cyfrowych innowacji – dodaje.

Co miesiąc sklep odwiedza kilkadziesiąt tysięcy osób.

Systematyczny rozwój sieci

Strategia Media Markt zakłada systematyczny rozwój zarówno tradycyjnych, jak i online-owych kanałów sprzedaży.

– Dzięki aktywności marki we wszystkich kanałach sprzedaży ułatwiamy konsumentom w całej Polsce dostęp do najpełniejszej na rynku oferty produktów i usług – mówi Marcin Rosati, prezes Zarządu Media Saturn Holding Polska Sp. z o.o. – Kolejne sklepy stacjonarne otwieramy zarówno w dużych aglomeracjach, jaki i lokalizacjach poniżej 100 tys. mieszkańców. Tylko w 2016 roku uruchomiliśmy nowe markety w Tczewie, Tarnobrzegu, Puławach, Żorach i Piasecznie – dodaje.