Marka HOUSE&more nominowana do nagrody SCF Retailers' Awards

HOUSE&more – ogólnopolska sieć salonów wnętrzarskich typu concept store – planuje ekspansję na polskim rynku. W 2017 roku sieć powiększy się o 4-6 sklepów.

Koncept marki został doceniony w branży centrów handlowych o czym świadczy wybór Jury konkursu Shopping Center Forum Retailers Awards, które nominowało sieć w kategorii Pop-up Store.

Nominacja HOUSE&more

– Sieć salonów HOUSE&more od lat konsekwentnie się powiększa, a jej uzupełnieniem jest formuła pop-up store takich jak w Posnani, który został nominowany do nagrody Retailers’ Awards 2017. Cieszymy się z prestiżowej nominacji oraz faktu rozrastania się sieci naszych stacjonarnych salonów – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Przemek Obiegałka, Head of Retail ze spółki Home Invest International SA, która jest właścicielem sieci HOUSE&more.

Formuła pop-up store marki wyróżnia się m.in. aranżacją przestrzeni. Przykładem mogą być tutaj sklepy w Centrum Handlowym Posnania w Poznaniu oraz w Centrum Handlowym Klif w Gdyni, gdzie np. w okresie wiosenno-letnim przestrzeń wypełniono kolekcją ogrodową Miloo Garden.

Ekspansja HOUSE&more

W ubiegłym roku sieć powiększyła się o trzy nowe salony w Polsce i obecnie jest ich łącznie trzynaście. Rok 2016 to również początek wejścia na rynki zagraniczny. Produkty marki mogą już kupić klienci w Niemczech, w liczącym ponad 1000 mkw. salonie w Dusseldorfie.

Na ten  roku zarząd sieci zapowiada kolejne otwarcia.

– Na najbliższe 12 miesięcy planujemy dalszą ekspansję. Zamierzamy uruchomić 4-6 salonów, własnych lub franczyzowych, pod marką HOUSE&more w Polsce oraz zagranicą. Nasi klienci zdążyli się już przyzwyczaić do tego, że dwa razy do roku, wiosną i jesienią, prezentujemy im nowe kolekcje atrakcyjnych artykułów wyposażenia wnętrz – mebli gotowych, mebli ogrodowych, tekstyliów czy akcesoriów wnętrzarskich, takich jak lampy, porcelana czy szkło – dodaje Przemysław Obiegałka.

Oferta HOUSE&more

HOUSE&more to ogólnopolska sieć salonów wnętrzarskich typu concept store. Oferuje starannie wyselekcjonowane meble i akcesoria wnętrzarskie utrzymane w stylu nowoczesnej klasyki, country oraz wielkomiejskiego i pełnego splendoru stylu nowojorskiego. W ofercie są zarówno modele wyprodukowane w krótkich seriach przez wykwalifikowanych rzemieślników z różnych zakątków świata, jak również najlepsze wzory światowych marek: Riviera Maison, Eichholtz, Miloo Home, Miloo Garden, Van Roon Living, Grand Design, Heyland Whittle i Dr. Vranjes. Ważną częścią oferty HOUSE&more są meble ogrodowe marki Miloo Garden. Kilkanaście kolekcji wypoczynkowych mebli ogrodowych pozwala urządzić na zewnątrz letnią strefę wypoczynku. Asortyment dostępny w salonach HOUSE&more cechuje najwyższa jakość wykonania.

House&more w formule Omnichannel

Poza sprzedażą w sklepach stacjonarnych marka oferuje swoje produkty także w sklepie on-line www.houseandmore.pl oraz  telefonicznie. Kupujący składa zamówienie za pomocą: formularza zawartego na stronie www.houseandmore.pl, pocztą elektroniczną na adres: info@houseandmore.pl lub telefoniczne.

Dopuszczalne formy płatności to: przelew na rachunek, poprzez platformę elektroniczną Paypal lub za pomocą przelewu elektronicznego lub kartą płatniczą, za pobraniem. Termin realizacji zamówień uzależniony jest na stanach magazynowych i wynosi od 1-7 dni roboczych.

Przesyłki o wadze 30 kg dostarczane są do drzwi kupującego. Przesyłki powyżej 30 kg dostarcza się do drzwi zewnętrznych budynku, w którym jest adres dostawy. Wniesienie do środka, w tym na piętra, pozostaje w gestii kupującego. Kupujący może zamówić rozszerzenie usługi  na wniesienie produktów do drzwi wejściowych miejsca dostawy, w tym na piętra za oddzielnym wynagrodzeniem. Koszty transportu realizowanego przez firmę spedycyjną uzależnione są od wagi i gabarytów przesyłki oraz od odległości.

Marka jest aktywna w mediach społecznościowych. Profil na Facbooku polubiło ponad 30 tys. użytkowników, a Instagram marki obserwuje blisko 700 osób, Pinterest ponad 80 użytkowników.

W kategorii Pop-up Store jury SCF 2017 Retailers’ Awards, poza siecią HOUSE&more nominowało także dwie inne marki, które w ubiegłym roku zaprezentowały wyjątkowa przestrzeń w formule Pop-up Store – markę Nespresso oraz sieć Euro-Firany.

Zwycięzcę konkursu SCF 2017 Retailers’ Awards poznamy podczas wiosennej edycji Shopping Center Forum 2017 już 5 kwietnia. Więcej informacji o SCF i nagrodach na stronie shoppingcenterforum.com

housemore

housemore

Facebook
LinkedIn
PARTNERZY PORTALU
NAJNOWSZE INFORMACJE
SCF DATABASE
Scroll to Top