Atrium inwestuje w rozrywkę i przestrzeń restauracyjną

atrium-felicity

Grupa Atrium kontynuuje modernizację swoich centrów handlowych w Polsce w kierunku obiektów łączących funkcje zakupowe, rozrywkowe i usługowe. Przełom roku zdominowały zmiany skoncentrowane na poszerzaniu sektorów rozrywki i gastronomii. Spółka wzbogaciła także ofertę o kolejne marki modowe. Celem tworzenia atrakcyjnego i oryginalnego tenant-mix oraz nadania kompleksowej roli obiektom Atrium jest zapewnienie klientom nowych, unikalnych doświadczeń zakupowych oraz tworzenie miejsc zintegrowanych z ich życiem i potrzebami, w których chcą spędzać swój wolny czas.

Zgodnie z przyjętym przez Atrium kierunkiem strategicznym, aż o trzech nowych najemców wzbogaciło swoją ofertę gastronomiczną warszawskie Centrum Handlowe Atrium Targówek. Od grudnia 2016 miłośnicy dobrej, wysokiej jakości kawy mogą wypić małą czarną w znanej na całym świecie kawiarni sieci Starbucks zlokalizowanej w rozbudowywanym obecnie obiekcie. Nowy lokal zajmuje powierzchnię 123 mkw.

Atrium Targówek pozyskało również lidera rynku lodów familijnych w Polsce – markę Grycan. Restauracja międzynarodowej sieci Pizza Hut, w formacie Express, to kolejny lokal, który powiększył przestrzeń gastronomiczną Atrium Targówek.

Nowa przestrzeń

Atrium Poland konsekwentnie poszerza też sektor rozrywki. W grudniu 2016 spółka otworzyła Sky Park w lubelskim Atrium Felicity. Na 180 mkw. powierzchni znajdują się ścianki wspinaczkowe o zróżnicowanym stopniu trudności, przeznaczone dla dzieci od 8 lat oraz młodzieży i dorosłych.

– W ramach procesu modernizacji naszych obiektów oferujemy klientom nowe miejsca spotkań towarzyskich i biznesowych oraz przestrzeń do aktywnego wypoczynku ze znajomymi czy rodziną. Wierzymy, że wzbogacane w taki właśnie sposób centra handlowe Atrium będą sprzyjać spędzaniu w nich czasu wolnego – nie tylko na zakupach, ale również na wypoczynku i wspólnych posiłkach. Chcemy uprzyjemniać klientom ten czas, zapewniając unikalną ofertę restauracyjną, rozrywkową oraz modową na najwyższym poziomie. Chcemy tworzyć przestrzeń, w której poczują się dobrze i która spełni ich wysublimowane oczekiwania – mówi Scott Dwyer, prezes zarządu, Atrium Poland Real Estate Management.

Większa oferta

Na przełomie roku spółka wzmocniła również portfolio modowe – otwierając w swoich obiektach sklepy trzech marek odzieżowych. W  Atrium Felicity w Lublinie został otwarty Quattro Fashion – multibrandowy sklep z odzieżą damską i męską światowych brandów, jak: Strelson, Joop, Campione, Diegel, Alberto, 10days, Yosh, Geox oraz obuwiem marek Geox i Clein. Lubelskie centrum pozyskało też znaną markę odzieży dla niemowląt i dzieci – Coccodrillo. Lokal otwarty w styczniu 2017 zajmuje 90 mkw. powierzchni handlowej. W Atrium Mosty w Płocku oferta eleganckiej, stylowej odzieży dla aktywnych i nowoczesnych kobiet wzbogaciła się o salon marki Monnari.

W warszawskim Atrium Targówek powstał Wittchen Travel – lokal prestiżowej marki Wittchen.

Do grona najemców Atrium Felicity dołączyła także największa w Polsce sieć sprzedaży pokryć podłogowych – Komfort. Na 428 mkw. powierzchni klienci mają do dyspozycji największy na rynku wybór dywanów, wykładzin dywanowych i elastycznych, paneli, podłóg drewnianych oraz akcesoriów do montażu i pielęgnacji.

Przebudowa kluczowych obiektów

Zgodnie ze strategią ogłoszoną w październiku 2016 spółka kontynuuje również przebudowy swoich kluczowych obiektów. Trwa rozbudowa warszawskiego centrum handlowego Atrium Promenada i przygotowania do I etapu rozbudowy Atrium Targówek. W planach firmy jest również przebudowa Atrium Reduta o przewidywanym koszcie inwestycji w wysokości 28 mln euro oraz modernizacja centrum handlowego Atrium Biała w Białymstoku o przewidywanym koszcie inwestycji w wysokości 31 mln euro. Oba obiekty zyskają większą powierzchnię wypoczynkowo-rozrywkową i gastronomiczną, co jest zgodne z celem Grupy Atrium, zakładającym tworzenie obiektów o dominującej pozycji w regionie. Łączna wartość powyższych czterech inwestycji wyniesie ok. 120 mln euro i stanowi część kompleksowego projektu przebudowy i rozbudowy, dzięki któremu docelowo powierzchnia najmu brutto (GLA) obiektów Atrium powiększy się łącznie o około 70 tys. mkw.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl