CH Posnania w Poznaniu
CH Posnania w Poznaniu zarządza Apsys Polska

W 3 miesiące CH Posnania odwiedziło 3 miliony klientów. Co przekłada się na tak znakomite wyniki największego w Wielkopolsce centrum zakupowo-lifestylowego? Wyjątkowe usługi, niestandardowa rozrywka, unikalny tenant mix i skuteczne akcje marketingowe. Posnania nie jest zwykłym miejscem, gdzie robi się zakupy – to miejsce, które wyznacza nowe trendy na rynku centrów handlowych.

Spółka Apsys jest zarządcą i deweloperem centrów handlowych w Polsce i we Francji. Najnowszą flagową inwestycją firmy jest Posnania. Z przedstawicielami Apsys będzie można spotkać się podczas jesiennej edycji Shopping Center Forum przy stoisku 3.6.

Zaawansowane rozwiązania technologiczne

Połączenie nowoczesnych technologii, unique shopping experience i autentyczności jest odpowiedzią na potrzeby współczesnych klientów. Posnania doskonale wpisuje się w trendy wielkomiejskiego stylu życia i to stanowi o jej sukcesie. Wyróżnia się nowoczesną architekturą, instalacjami artystycznymi i designem oraz ponadstandardową obsługą klientów opartą na najnowszych technologiach i multimediach.

– Zaprojektowana w Apsys Lab i wdrożona w Posnanii koncepcja Digital Immersion obejmuje zaawansowane rozwiązania technologiczne, które wzbogacają ofertę usług, służą rozrywce i informacji. W całym centrum dostępne jest wysokiej jakości wi-fi. W każdej ze stref wypoczynku klienci znajdą stacje ładowania urządzeń mobilnych. Na co dzień  z oferowanych udogodnień korzysta kilka tysięcy osób, którym nasze rozwiązania pomagają w robieniu zakupów i uprzyjemniają wolny czas – mówi Marek Ćwiek, dyrektor Posnanii.

Widowiskową częścią systemu multimedialnego jest siatka 22 ekranów i ścian kinetycznych. W Atrium znajduje się pierwszy w Europie, transparentny ekran eliptyczny, w Rotundzie zainstalowano 48-metrowy owalny ekran oraz totem LED, na które klienci mogą wrzucać swoje selfie. Przy wyjściach zainstalowano ściany kinetyczne, które służą do interaktywnej rozrywki, a najemcom w celach reklamowych.

Dla najbardziej wymagających

Oferta Posnanii obejmuje 300 światowych i lokalnych marek. Na 100 tys. mkw znajduje się 40 sklepów wielkopowierzchniowych i 220 butików. Swoje salony mają tutaj czołowi polscy projektanci, m.in. Łuskasz Jemioł czy Jacob. Klienci docenili  30 nowych brandów, w tym debiutujący w Polsce amerykański Forever 21. Posnania to także marki luksusowe. Strefa Crystal Forum to miejsce w którym każdy poczuje się wyjątkowo. Znajdziemy tu między innymi salony Trussardi, Rolex czy Likus Concept Store.

W Posnanii można także skorzystać z ponad trzydziestu wyjątkowych usług, m.in. Concierge, Handsfree Shopping czy Collect&Try. Duże zainteresowanie klientów budzi usługa Valet Parking czy komfortowa strefa – Posnania Premium Lounge, w której można w wygodny sposób spędzić czas, w oczekiwaniu na realizację usług lub odbyć biznesowe spotkanie.

– Dla naszych klientów mamy także niepowtarzalną ofertę rozrywkowo-gastronomiczną ulokowaną na ponad 40% powierzchni Posnanii – mówi Marek Ćwiek. – Znaleźć tu można: kino Helios, centrum rozrywki Gravitacja i centrum fitness Fabryka Formy, w którym znajduje się basen i strefa wellness – wymienia. Na klientów czeka także różnorodny wybór restauracji i kawiarni.

Nowatorskie działania komunikacyjne

Posnania jest silnie obecna w mediach. Dzięki licznym publikacjom prasowym i telewizyjnym dociera do szerokiego grona odbiorców. W efektywnych kampaniach reklamowych biorą udział międzynarodowe i polskie gwiazdy. Wydarzeniem medialnym w skali kraju było otwarcie centrum, którego dokonała hollywoodzka aktorka Eva Longoria.

W pierwszych 3 miesiącach funkcjonowania w Posnanii odbyły się targi polskiej mody autorskiej HUSH Warsaw i wielka loteria Posnania Airlines z 2,3 tys. nagród. Na początku grudnia Posnania zainaugurowała najbardziej spektakularne iluminacje świąteczne w mieście oraz lodowisko, które otwarto na placu przed głównym wejściem. W Atrium, na powierzchni 200 mkw powstała bajkowa Alpejska Wioska Św. Mikołaja z licznymi atrakcjami dla dzieci.

– Nasz niewątpliwy sukces zawdzięczamy przede wszystkim klientom. Jesteśmy im wdzięczni za to, że doceniają unikatowy charakter Posnanii – mówi Marek Ćwiek.

Artykuł pochodzi z lutowego wydania magazynu Shopping Center Poland