Quick Park Mysłowice

Najpierw BGŻ BNP Paribas i eSomking World,a teraz Orange dołączyli do najemców pasażu handlowego Quick Park Mysłowice.

Stoisko Orange oferuje klientom indywidualnym i biznesowym szeroki asortyment usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii komórkowej, stacjonarnej, dostępu do internetu mobilnego i stacjonarnego oraz telewizji cyfrowej NC+. Można tu również bezpłatnie przenieść swój numer do Orange, doładować konto, a także opłacić swoje rachunki, nie tylko za usługi Orange.

Oferta nowych najemców jest już dostępna dla wszystkich odwiedzających Quick Park. Stoiska handlowe zostały rozmieszczone pośrodku korytarza wzdłuż pasażu handlowego. – Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych klientów, chcących zrobić zakupy blisko i szybko, dokładamy wszelkich starań by w jednym miejscu dostarczyć kompleksową ofertę. Naturalnym krokiem w kompletowaniu oferty Quick Parku było zatem to, iż do grona najemców zaprosiliśmy czołową markę telekomunikacyjną – mówi Agnieszka Drucis, Dyrektor Marketingu i PR Real2B Development. Firma jest wystawcą jesiennej edycji Shopping Center Forum 2017.

Pierwsze nowoczesne centrum w Mysłowicach

Quick Park to pierwsze nowoczesne centrum handlowe w Mysłowicach o powierzchni najmu 13 160 mkw. W obiekcie znajduje się około 45 sklepów, punktów usługowych, gastronomicznych oraz pierwsze w mieście wielosalowe kino – OH Kino, posiadające cztery sale kinowe z blisko 600 fotelami dla widzów. Centrum handlowe oferuje również bezpłatny parking na 400 samochodów. W sąsiedztwie parkingu znajduje się stacja benzynowa Orlen oraz jedyna w Mysłowicach restauracja sieci McDonald’s.

220 tys. klientów w ciągu miesiąca

Inwestycja powstała u zbiegu głównych arterii komunikacyjnych ul. Katowickiej, będącej częścią drogi krajowej numer 79 łączącej Katowice z Krakowem i ul. Obrzeżnej Północnej, będącej obwodnicą miasta. Bezpośrednio przy Quick Parku planowane jest przedłużenie trasy szybkiego ruchu – DTŚ. W sąsiedztwie Quick Park znajdują się największe dzielnice Mysłowic – Śródmieście, Stare Miasto i Bończyk, zamieszkiwane przez kilkadziesiąt tysięcy mieszkańców.

Koncepcja Quick Park Mysłowice od momentu otwarcia spotkała się z ogromnym zainteresowaniem mieszkańców. Od 30 listopada do 31 grudnia 2016 roku centrum handlowe odwiedziło ponad 220 tys. klientów.