Outlet Park Szczecin to wyjątkowe połączenie oferty outletowej, regularnej i rozrywki. Coroczne rekordy frekwencji i stały wzrost obrotów najemców skłaniają kolejne marki do otwarcia swoich salonów właśnie w tym miejscu. Jeszcze w lutym największy salon w Polsce, otworzy sieć New Balance (280 mkw.).

– Outlet Park Szczecin nie jest typowym outletem. Inwestor stale poszerza ofertę o nowe marki i funkcje poza handlowe. To jest korzystne również dla nas. Im ciekawszy obiekt i sąsiedztwo atrakcyjnych marek, tym większa popularność, jego zasięg i tym samym frekwencja. Nowy Salon New Balance w Outlet Park Szczecin będzie największym, jaki do tej pory otworzyliśmy w Polsce. Chcemy zagwarantować dostępność pełnej oferty marki i jej właściwą ekspozycję – mówi Dawid Zyskowski, Dyrektor Punktów Sprzedaży Detalicznej w firmie Tarmax, która odpowiada za rozwój marki New Balance.

– Outlet Park Szczecin to pionierska formuła na polskim rynku. Udało nam się w jednym miejscu stworzyć ciekawy mix oferty dla osób szukających jakościowych produktów w przystępnych cenach, sklepów regularnych oferujących najnowsze kolekcje oraz funkcji poza handlowych. Sukces frekwencyjny Outlet Parku z jednej strony oraz rosnące oczekiwania coraz bardziej świadomych swoich potrzeb zakupowych klientów z drugiej, były dla nas wystarczającym powodem do rozbudowy obiektu i rozszerzenia oferty o nowe funkcje. W połowie ubiegłego roku otworzyliśmy centrum medyczne, powstał klub fitness oraz duży salon z ofertą multimediów. Urozmaiciliśmy ofertę najemców m.in. o salon wyposażenia wnętrz Duka (130 mkw.). Jesienią tego roku otworzymy nową część obiektu, która jest już praktycznie w całości wynajęta. Stworzymy dodatkowych 20 sklepów –  mówi Karolina Prędota-Krystek, senior leasing manager w Dziale Centrów Handlowych EchoInvestment.

Centrum wyprzedażowe

Outlet Park Szczecin to największe i jedyne centrum wyprzedażowe w regionie zachodniopomorskim. Zlokalizowane jest na szczecińskim Prawobrzeżu. Oferuje markowe produkty o 30 do 70 procent taniej od cen w regularnych sklepach. Dodatkowym atutem inwestycji jest 7-salowe kino Helios i część obiektu, w której mieści się Smyk Mega Store i supermarket Piotr i Paweł. Obecnie, po rozbudowie, w Outlet Park Szczecin znajdziemy 100 sklepów i 900 miejsc parkingowych. W nowej części otwartej jesienią 2016 roku otwarto sklep sieci Media Expert (ponad 900 mkw.), klub fitness BeFit (1,5 tys. mkw.) i centrum medyczne Dom Lekarski (900 mkw.).

W strefie outletowej dostępne są produkty takich marek, jak m.in. Nike, Puma, Reebok, Adidas, Tommy Hilfiger, Reserved, Bytom, , Lee Wrangler, Wittchen, Kazar, Vero Moda, Jack Jones, Cross Jeans, Lavard, Ecco, Big Star, 4F, Ochnik, LKJ, Mc Arthur, Lancerto, Gabor, ,  Willsoor, Lee Cooper, Cropp, House, Simple, Mohito. Oprócz tego klienci mogą odwiedzać sklepy Vistula,  Italian Fashion, Diverse, Molton, Unisono, Kubenz, Volcano, Monnari, Świat Zabawek, Giacomo Conti, Maxima i Bruno Zinger.

Nowa część obiektu

Obecnie trwają prace związane z kolejnym etapem rozbudowy Outlet Park Szczecin. Otwarcie zaplanowano na wrzesień 2017 roku.

Outlet Park Szczecin, realizowany przez Echo Investment, znajduje się obecnie w portfelu EchoPolska Properties – holenderskiej spółki działającej według formuły REIT i inwestującej w sektorze nieruchomości, zwłaszcza nieruchomości handlowych, biurowych i magazynowych na terenie całej Polski.

Echo Investment jest wystawcą Shopping Center Forum 2017 Spring Edition. Z projektami firmy będzie można zapoznać się na stoisku nr. B.3.