puccini

– Staramy się jak najbardziej zintegrować kanał sprzedaży tradycyjnej w sklepach własnych, e-sklep, allegro i sprzedaż hurtową oraz kanały informacyjne, jak portale społecznościowe, strony www itp. – mówi w rozmowie z portalem Retailnet  Piotr Michalak, dyrektor sieci detalicznej, Puccini sp. z o.o.

Polska marka Puccini oferująca walizki, torby podróżne i galanterię skórzaną, zapowiada ekspansję we wszystkich kanałach sprzedaży.

Puccini umacnia pozycję w internecie

– Zaczęliśmy umacniać pozycję w social mediach i internecie dopiero od roku. Nasz sklep internetowy działa od kilku lat, jednak to dopiero od roku, po wielu zmianach i zbudowaniu platformy praktycznie od nowa, notujemy dynamiczne wzrosty. Rozwój nowych technologii jest nieunikniony, dlatego powstał nowy zespół, który zajął tym kanałem dystrybucji i informacji – podkreśla Piotr Michalak.

Sklep internetowy sklep.puccini.pl działa poprzez integrację kilku platform, które „spina” Enova.

– Wszystkie nasze rozwiązania internetowe są responsywne, aby ułatwić dostęp jak najszerszemu gronu klientów. Stawiamy na przenikanie się wszystkich kanałów sprzedaży i mam świadomość tego, że tak będzie wyglądał handel przyszłości. Staramy się jak najbardziej zintegrować kanał sprzedaży tradycyjnej w sklepach własnych, e-sklep, allegro i sprzedaż hurtową oraz kanały informacyjne, jak portale społecznościowe, strony www itp. Idziemy również w kierunku integracji kampanii reklamowych, promocyjnych i informacyjnych we wszystkich powyższych kanałach. Wzrosty sprzedaży notujemy we wszystkich kanałach sprzedaży, jednak najbardziej dynamiczne są wzrosty w naszym sklepie internetowym, którego udział w sprzedaży jeszcze dwa lata temu był minimalny, a obecnie jest już kilku procentowy – zapewnia Piotr Michalak.

19 salonów sieci Puccini

Firma Puccini swoją działalność rozpoczęła w 1996 roku z inicjatywy Państwa Izabeli Kozina oraz Mirosława Kozina. Oferuje prestiżowe i ekskluzywne produkty. Siedziba firmy mieści się w miejscowości Dobra, koło Szczecina, jednak na początku tego roku zostanie otwarty w Skarbimierzycach nowoczesny kompleks z biurem projektowym, wzorcownią, bazą logistyczno- handlowa i pomieszczeniami biurowymi. Oferta firmy Puccini obejmuje wysokiej jakości bagaż podróżny, torebki damskie, torby męskie oraz duży wybór galanterii skórzanej. Pierwszy salon marki powstał w lutym 2007 roku w Złotych Tarasach. Dziś firma Puccini posiada 19 salonów na terenie całego kraju. Produkty Puccini są doceniane przez miliony klientów już od dwudziestu lat.