Silesia Outlet z szerszą ofertą mody męskiej

Gliwickie centrum wyprzedażowe Silesia Outlet buduje mocny segment mody męskiej – do grona najemców dołączyły Kubenz i Bruno Zinger.

Po Vistuli i Wólczance, kolejne firmy oferujące modę męską podpisały umowy najmu lokali w Silesia Outlet, największym outlecie na Górnym Śląsku. Produkty marek będą dostępne w bardzo atrakcyjnej cenie – co najmniej kilkadziesiąt procent niższej niż w regularnej sprzedaży.

– Dążymy do stworzenia bogatej oferty modowej nie tylko dla kobiet, ale też dla panów. Jak wynika z raportu “Polska strojna”, prawie połowa mężczyzn interesuje się modą, a ponad 70 proc. z nich śledzi zmieniające się trendy, warto więc stworzyć dla tej grupy szeroką ofertę – komentuje Tomasz Rydlewski, wiceprezes BOIG.

Polskie marki w Silesia Outlet

Na powierzchni 130 mkw. swój lokal otworzy Kubenz – polska marka rodzinna oferująca klasyczną męską odzież. Na rynku działa od kilkudziesięciu lat, nawiązując do najlepszych tradycji krawiectwa i nowych trendów w modzie. W Silesia Outlet znajdzie się również salon mody męskiej Bruno Zinger z garniturami, marynarkami, spodniami oraz koszulami. Marka stawia na komfort, dlatego ofertę kieruje do mężczyzn ceniących na co dzień wygodę. W gliwickim centrum wyprzedażowym zajmie lokal liczący 100 mkw.

– Chcemy, żeby asortyment z segmentu fashion proponowany panom w Silesia Outlet był zróżnicowany i atrakcyjny, tym bardziej że produkty będzie można nabyć w cenie niższej o przynajmniej 30 proc. niż w regularnej sprzedaży. Grono najemców z tego sektora ostatnio zasiliła Vistula i Wólczanka, teraz dołączają do niego kolejne dwie marki, Kubenz i Bruno Zinger. Widzimy bardzo duże zainteresowanie sieci handlowych powierzchnią w Silesia Outlet; następne umowy sfinalizujemy niebawem – dodaje Rydlewski.

Coraz więcej mężczyzn zwraca uwagę na ubiór – według badań, blisko trzy czwarte z nich uważa go za istotny. 42 proc. panów preferuje oficjalny, elegancki styl ubierania się, a zakupów dokonuje głównie w centrach handlowych, kilka razy w ciągu roku.

120 sklepów w Silesia Outlet

W Silesii Outlet na powierzchni blisko 20 tys. mkw. GLA znajdzie się ponad 120 salonów znanych i cenionych marek odzieżowych oraz obuwniczych, dostępnych zawsze co najmniej 30 proc. taniej niż w regularnych galeriach handlowych. Obiekt dysponował będzie parkingiem, na którym zmieści się blisko 950 pojazdów. Duża zaletą inwestycji jest  doskonała lokalizacja w Gliwicach, tuż przy autostradzie A4 Kraków-Wrocław (węzeł Gliwice-Bojków). Codziennie trasę tę pokonuje 50 tys. pojazdów. W bezpośredniej strefie zasięgu zamieszkuje około 6,5 mln klientów, a istniejące już w sąsiedztwie dwa obiekty Auchan i Leroy Merlin, odwiedza rocznie około 4,5 mln osób. Otwarcie Silesia Outlet zaplanowano na rok 2018.

Inwestorem projektu jest 6B47 Poland, spółka z grupy 6B47 Real Estate Investors AG, doświadczonej w realizacji projektów na rynku nieruchomości. Obiekt komercjalizuje BOIG Property Consulting.

6B47 Poland to firma koncentrująca się na projektach w głównych miastach i aglomeracjach Polski. Należy do grupy 6B47 Real Estate Investors AG, aktualnie rozwijającej i realizującej projekty w sektorze nieruchomości o łącznej wartości inwestycji przekraczającej miliard euro. Główny inwestor spółki 6B47 Real Estate Investors AG jest jednym z współwłaścicieli znanego obiektu outletowego zlokalizowanego niedaleko Wiednia – Fashion Outlet Parndorf.

The Blue Ocean Investment Group (BOIG) od blisko 14 lat  świadczy kompleksowe i innowacyjne usługi polskim i zagranicznym klientom na rynku nieruchomości komercyjnych, począwszy od wstępnych badań rynkowych, poprzez doradztwo projektowe, pomoc w pozyskiwaniu finansowania, budowę, komercjalizację, kreowanie marki, aż do sprzedaży nieruchomości jako inwestycji. Grupa BOIG to spółki, które świadczą wyspecjalizowane usługi w zakresie property consulting, project management, tenants coordination, investment consulting, asset management i marketing.

Facebook
LinkedIn
NAJNOWSZE INFORMACJE
REKLAMA
PARTNERZY PORTALU
SCF DATABASE
Scroll to Top