Tylko miesiąc pozostał do Shopping Center Forum Spring Edition 2017. Już 5 kwietnia na Stadionie Legii w Warszawie spotkają się najważniejsi przedstawiciele rynku centrów handlowych w Europie Środkowej. Zapraszamy do obejrzenia relacji wideo z ostatniej edycji SCF.

Tak będzie na SCF Spring Edition

Podczas SCF Spring Edition na stadionie warszawskiej Legii spotka się w sumie 800 uczestników.

Wśród 300 sieci handlowych, które zgłosiły swój udział w Forum znajdują się m.in.: Super-Pharm, Castorama, Stokrotka, Vistula, The North Face, Douglas, Lavard, Bytom, Deichmann, Decathlon, iSpot, Zara, Bialcon, Pull&Bear, Esotiq, Cinema3D, Empik, Carrefour Polska, Żabka. Wśród wystawców znajdą się przedstawiciele m.in.: Unibail Rodamco, Neinver, Master Management, Globe Trade Centre, Immofinanz, AmRest, Echo Investment. Pełna lista uczestników dostępna jest pod tym adresem.

W części konferencyjnej wiosennej edycji Forum odbędą trzy główne bloki tematyczne. Będą to: “Customer Experience w epoce omnichannel: konsekwencje rewolucji technologicznej w handlu detalicznym”, “REIT-y jako narzędzie rozwoju rynku” oraz “Perspektywy rozwoju rynku centrów handlowych w miastach poniżej 200 tys. mieszkańców”.

Kulminacyjnym punktem programu Forum będzie ogłoszenie wyników konkursu SCF 2017 Retailers’ Awards. Wręczone zostaną statuetki dla najlepszych najemców centrów handlowych w 9 kategoriach, w tym dla najlepszych managerów rynku retail.

Partnerami Forum są CBRE, Deloitte, Empik, Agencja Freebee, Galeria Wilanów, GTC, Galeria Północna, Starbucks oraz JLL.