Grupa Gastromall rozwija koncept Deli Sandwich

W Krakowie otwarta została trzecia kawiarnia pod marką Deli Sandwich. Marka należy do Grupy Gastromall.

Wcześniej, w grudniu 2016 roku, rozpoczęły działalność lokale Deli Sandwich w krakowskim Axisie oraz w katowickim centrum biurowym Silesia Star. Średnia powierzchnia lokalu Deli Sandwich to około 100 mkw. Spółka nie wyklucza ekspansji w centrach handlowych.

– W ubiegłym roku wprowadziliśmy na rynek nowy koncept – połączenie kawiarni, cukierni i piekarni pod nazwą Deli Sandwich. Sieć kieruje swoją ofertę do pracowników biur, urzędów i instytucji zlokalizowanych w centrum miasta. Koncepcja marki to połączenie cukierni, piekarni oraz kawiarni. Największym atutem nowego konceptu jest starannie dobrana oferta mieszanek kawowych oraz domowe ciasta i tarty pieczone według autorskich receptur – komentuje Izabela Domaradzka, koordynator projektów Gastromall.

Portfolio Grupy Gastromall

Grupa Gastromall to właściciel pięciu marek gastronomicznych, w tym najbardziej rozpoznawalnych: Olimp, Companeros i Lovit. Firma na rynku gastronomicznym działa od 1995 roku.

W chwili obecnej sieć Olimp liczy 54 restauracje, własne i franczyzowe. – 2016 rok był dla nas czasem intensywnego rozwoju. Skupiliśmy się na ekspansji naszej wiodącej marki Olimp. W mijającym roku otworzyliśmy 13 restauracji pod tym brandem m.in. w Fashion House Outlet Centre (Piaseczno), Galeria Handlowa Panorama (Poznań), Posnania Shopping & Lifestyle (Poznań), Aura Centrum Olsztyna (Olsztyn), Centrum Handlowe Jantar (Słupsk). W pierwszych tygodniach nowego roku planowane są kolejne otwarcia (Kraków i Warszawa) – mówi Izabela Domaradzka, koordynator projektów Gastromall.

Dodaje, że marka zyskała nowoczesne, monochromatyczne logo, w kolejnych miesiącach stopniowo nastąpi wymiana wszystkich dotychczasowych layoutów na nowe. Wystartuje także nowy serwis www.olimprest.pl.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.