POLOmarket walczy o poprawę Customer Experience

POLOmarket poza dotychczasowymi standardowymi metodami analizy i zarządzania doświadczeniami swoich klientów wdrożył dodatkowy system, za pośrednictwem którego od 3 lutego jego klienci mogą wyrażać opinie na temat dokonywanych w sklepach sieci zakupów.

Wszystko odbywać się będzie za pośrednictwem serwisu Opinello. – Jesteśmy siecią handlową, która od zawsze wnikliwie słucha swoich klientów. Wdrożenie systemu Opinello to tylko potwierdzenie, że Customer Experience traktujemy bardzo poważnie. Mamy świadomość, że przy obecnym, bardzo konkurencyjnym rynku, sieci handlowe muszą budować swoje strategie, uwzględniając jednocześnie ciągle rosnące oczekiwania swoich klientów – informuje Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu w POLOmarkecie.

Monitorowanie satysfakcji klientów

Dzięki Opinello POLOmarket pozna nie tylko opinie klientów na temat asortymentu, skuteczności dotarcia ze swoimi materiałami reklamowymi czy jakości obsługi. Przede wszystkim będzie mógł w sposób ciągły monitorować poziom satysfakcji z dokonywanych w sklepach sieci zakupów.

Tym samym POLOmarket będzie kolejną, po m.in. Castoramie, Netto, Media Markt i Saturn, firmą wdrażającą filozofię Customer Centric Company.

Zbieranie i analizowanie danych

Jak klienci mogą podzielić się swoimi opiniami? Wystarczy, że zrobią zakupy w jednym ze sklepów sieci, zachowają paragon, a następnie w ciągu 7 dni wejdą na stronę www.opinello.com, wpiszą kod z odwrotu oraz frontu paragonu, a na koniec – wyrażą swoją opinię. Codziennie można zdobyć 100 zł, raz w miesiącu – 2000 zł, a nagroda główna to aż 10 000 zł.

System Opinello przeznaczony jest do zbierania i analizy opinii konsumentów o jakości obsługi, usług i produktów oferowanych przez firmy z całej Polski. Nie wymaga podawania wrażliwych danych i dzięki dużej elastyczności jest całkowicie dostosowany do potrzeb POLOmarketu.

POLOmarket to jedna z największych polskich sieci supermarketów, zbudowana od podstaw z zaangażowaniem wyłącznie polskiego kapitału. Powstała w 1997 roku posiadając 27 sklepów. Dziś POLOmarket to blisko 290 nowoczesnych placówek obecnych zarówno w małych, jak i dużych miastach na terenie całej Polski. 

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl