Showroom nakręca sprzedaż firmy HubStyle

HubStyle nie zwalnia tempa – w lutym firma zanotowała 61 proc. wzrost przychodów w segmencie sprzedaży odzieży.

Właściciel popularnych marek odzieżowych i dostawca kontentu internetowego odnotował w tym okresie przychody na poziomie 1,6 mln zł, co oznacza 13 proc. wzrost w porównaniu do analogicznego okresu poprzedniego roku. W kluczowym segmencie odzieżowym sprzedaż wyniosła 0,9 mln zł i była o 61 proc. wyższa niż w lutym 2016 roku. Spółka pracuje nad wzmocnieniem infrastruktury e-commerce.

– Pracujemy nad rozwojem i optymalizacją w całej Grupie aby móc zwiększać skalę działalności, usprawnić procesy i wzmocnić naszą pozycję rynkową. Bardzo ważny jest dla nas kanał e-commerce i na nim nadal będziemy opierać swoją działalność – komentuje Monika Englicht, Prezes Zarządu HubStyle SA.

W lutym 2017 roku przychody HubStyle w segmencie sprzedaży odzieży, do którego zalicza się Sugarfree Sp. z o.o. oraz New Fashion Brand Sp. z o.o., wyniosły 0,9 mln zł i były o 61 proc. wyższe niż w tym samym miesiącu 2016 roku. W dwóch pierwszych miesiącach bieżącego roku przychody HubStyle w segmencie odzieżowym wzrosły o 66 proc. do poziomu 2,2 mln zł. Przychody całej Grupy HubStyle w lutym 2017 roku wzrosły o 13 proc. do poziomu 1,6 mln zł. Dwa pierwsze miesiące przyniosły Grupie HubStyle przychody na poziomie 4,0 mln zł, co oznacza 26 proc. wzrost w porównaniu z tym okresem w poprzednim roku.

Pierwszy showroom w stolicy

Pod koniec grudnia 2016 roku HubStyle otworzyła pierwszy multi-showroom dla marek Sugarfree, Cardio Bunny oraz Kragelman. Zamysłem stworzenia tego miejsca jest zapewnienie możliwości obejrzenia produktów, sprawdzenia jakości odzieży czy przymierzenia jej. Multi-showroom działa na zasadzie cross-sellingu. Dzięki kilku markom w jednym miejscu HubStyle daje możliwość zakupu sukienek na każdą okazję, odzieży sportowej dla kobiet i męskich koszul. Kobiety często kupują koszule dla swoich partnerów, a oni sami będą mieli taką możliwość podczas odwiedzin w showroom’ie z partnerką. Multi-shoowroom mieści się w Warszawie przy ul. Inflanckiej 4B przy wejściu C, w Gdański Business Center.

Wzrost w segmencie e-commerce

W segmencie e-commerce, do którego zaliczany jest nowoczesny dostawca kontentu ecommerce’owego, spółka Nokaut.pl, w lutym 2017 roku odnotowano przychody w wysokości 0,7 mln zł, co oznacza, że były o 16 proc. niższe w porównaniu z tym samym miesiącem 2016 roku.

Zgodnie z przyjętą strategią, Grupa HubStyle koncentruje się na segmencie sprzedaży odzieży i budowie portfolio silnych, dobrze rozpoznawalnych własnych marek odzieżowych. Przychody w segmencie odzieżowym już kolejny miesiąc z rzędu przekroczyły przychody z segmentu e-commerce.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl