Wyjatkowy_Prezent

Przedstawiciele sieci wysp handlowych Wyjątkowy Prezent będą uczestnikami wiosennej i jesiennej edycji Shopping Center Forum 2017. Zarząd spółki planuje dwukrotnie większą ekspansję i poszukuje nowych lokalizacji.

– Planujemy dwukrotnie większą ekspansję i rozwój naszej sieci sprzedaży w odniesieniu do zeszłego roku. W tym roku otworzymy najwięcej punktów sprzedaży w historii Wyjątkowego Prezentu. Opracowaliśmy także nowoczesny projekt wysp handlowych, które będziemy otwierać już w tym roku – zapowiada w rozmowie z portalem Retailnet Cezary Holenderski, koordynator regionalny w spółce CGB sp. z o.o., która jest właścicielem sieci Wyjątkowy Prezent.

Urośnie sieć Wyjątkowy Prezent

Wyjątkowy Prezent, który obecnie ma sieć ponad 30 wysp handlowych we wrześniu tego roku obchodzi okrągłe 10 urodziny firmy.

– W 2016 roku otworzyliśmy 10 punktów sprzedaży dzięki czemu umocniliśmy naszą obecność w miastach, w których już byliśmy; wyprodukowaliśmy specjalne mobilne wyspy sprzedaży; poszerzyliśmy nasz autorski produkt „Kolację w Ciemności” o kolejne miasto Poznań, dzięki czemu na początku tego roku odbyły się pierwsze realizacje. Obecnie na Kolację w Ciemności- Dine in the Dark można udać się w jednym z 6 miast: Gdańsku, Poznaniu, Warszawie, Katowicach, Krakowie i Wrocławiu. Jesteśmy także bardzo zadowoleni z bardzo mocnej ekspansji i rozwoju naszej sieci w Łodzi, gdzie na przełomie 7 miesięcy uruchomiliśmy 3 wyspy handlowe  – podkreśla Holenderski.

Marka umacnia swoją pozycję na rynku i planuje ekspansję w nowych miastach. Udział w Shopping Center Forum ma ułatwić spółce pozyskanie nowych, ciekawych lokalizacji. Sieć, podobnie jak w ubiegłym roku i tym razem będzie wystawcą jesiennej edycji SCF 2017.

Wyjątkowy Prezent na SCF 2017 Spring i Fall

– Nasza obecność na obu SCF w 2016 roku przyczyniła się do podjęcia decyzji o otwarciu pierwszego sklepu w powstającej w Warszawie Galerii Północnej. Taki sklep będzie w zasadzie pierwszym sklepem w branży prezentów w formie przeżyć (posiadamy jeden lokal na Dworcu Centralnym, ale ciężko nazwać go w pełni sklepem). Technologia i innowacja będą hasłami przewodnimi w aranżacji tego sklepu – zapewnia Cezary Holenderski.

Przypomnijmy, marka Wyjątkowy Prezent zaistniała na rynku w 2007 roku. Pierwszy sklep został otwarty w 2012 roku w Warszawie w centrum handlowym Złote Tarasy. Obecnie oferuje ponad 2 tys. różnego rodzaju prezentów w formie przeżyć. Marka jest rozwijana głównie w dużych miastach liczących ponad 200 tys. mieszkańców, w centrach handlowych rodzinnych, i rozrywkowych, a także takich, które generują dodatkowy ruch, np. połączonych z dworcami. Wyspy Wyjątkowy Prezent zazwyczaj mają wymiary 2,5 m x 3,5 m – ok. 9 mkw.

Z przedstawicielami sieci Wyjątkowy Prezent będzie można porozmawiać podczas wiosennej edycji Shopping Center Forum 2017 oraz jesiennej – przy stoisku 1.4