lilou

Słynąca z personalizowanej biżuterii marka Lilou otworzyła w Manufakturze swój drugi łódzki butik. Decyzja Lilou, jak informują przedstawiciel sieci, cieszy szczególnie, bo to dopiero drugi punkt tej marki, zlokalizowany na terenie prestiżowego obiektu handlowego. Dotychczas firma stawiała na lokalizacje przy najbardziej ekskluzywnych ulicach.

Ekspansja Lilou w centrach handlowych

–  Zdecydowaliśmy się na otworzenie kolejnego butiku w Łodzi biorąc pod uwagę potencjał miasta oraz perspektywy rozwoju danego regionu. Zależy nam na zwiększeniu punktów sprzedaży w miastach, w których już jesteśmy obecni. Manufaktura w Łodzi poprzez swoją ofertę, tenant mix oraz aktywności idealnie wpisuje się w emocje które towarzyszą naszym klientom podczas zakupów w naszych butikach – mam tu na myśli pozytywne uczucia, niezapomniane wrażenia, niepowtarzalne wspomnienia – tłumaczy Mateusz Motyczyński, dyrektor generalny Lilou.

Nowoczesny butik z atelier mieści się na piętrze Manufaktury, w pobliżu tzw. małej rotundy. Ma powierzchnię 76,55 mkw. Wystrój współgra z estetyką i filozofią marki: eleganckie, klimatyczne i stylowe wnętrze to doskonałe otoczenie dla personalizowanej biżuterii i wysokiej jakości akcesoriów – torebek dziennych, kopertówek, organizerów i portfeli.

Oprócz części zakupowej, w Manufakturze działa także pracownia, w której biżuteria jest grawerowana i konfigurowana zgodnie z życzeniami klientów.

– Bardzo nas cieszy, że marka Lilou zdecydowała się na otwarcie butiku w Manufakturze. Nie od dziś wiadomo, że ta firma bardzo uważnie dobiera lokalizacje, wybierając jedynie te najbardziej prestiżowe – przyznaje Anna Łajszczak-Kucharska, Tenats Relations Manager Manufaktury.

27. salon sieci Lilou

Butik w Manufakturze to już 27. punkt na polskiej mapie talizmanów Lilou. Właścicielka firmy Magdalena Mousson-Lestang stworzyła markę Lilou w 2008 roku. W ciągu dziewięciu lat powstały 32 butiki: 29 zlokalizowanych w Polsce i 3 za granicą: butik w Paryżu przy prestiżowym 145 Boulevard St-Germain oraz dwa butiki w Niemczech, w Düsseldorfie i Kolonii. Charakterystyką i siłą marki jest personalizacja i możliwość tworzenia własnych, niepowtarzalnych kompozycji.

Manufaktura działa od 2006 roku, powstała na terenach dawnego imperium włókienniczego I.K. Poznańskiego w Łodzi. W skład kompleksu wchodzi trzyhektarowy rynek z oryginalną pofabryczną zabudową z czerwonej cegły, galeria handlowa oraz otaczające przestrzeń parkingi na ponad 3,5 tys. samochodów. Oprócz 300 sklepów, punktów usługowych i restauracji, działa tu również m.in. teatr, kino, szkoła tańca i muzeum. Łącznie Manufaktura zajmuje 27 ha, powierzchnia handlowa to 110 tys. mkw. Manufaktura zarządzana jest przez Apsys Management Sp. z o.o., a właścicielem jest Union Investment Real Estate AG.