scf-news-retailnet-pl-logo-white.svg

Ochnik uprości zwroty e-zakupów

OCHNIK_Twierdza-Zamosc_2016

’- Udział sprzedaży online w obrocie firmy systematycznie wzrasta. Naszym zdaniem potencjał e-commerce nie został jeszcze w pełni wykorzystany – mówi dla retailnet.pl Arkadiusz Konarski, dyrektor ds. rozwoju salonów firmowych Ochnik. – Obecnie pracujemy nad rozwiązaniem, które uprości procedurę zwrotów – dodaje.

Ochnik, poza rozwijaniem stacjonarnej sieci sprzedaży, inwestuje w kanał online. Spółka e-sklep prowadzi już od 2009 roku. – Sprzedaż internetowa była istotnym krokiem w rozwoju firmy, który z roku na rok zyskiwał na znaczeniu. Obecnie sklep internetowy stanowi bardzo ważny kanał sprzedaży. Wiążemy z nim duże oczekiwania i planujemy intensywnie go rozwijać – wyjaśnia Arkadiusz Konarski, dyrektor ds. rozwoju salonów firmowych Ochnik.

– Udział sprzedaży online w obrocie firmy systematycznie wzrasta. Naszym zdaniem potencjał e-commerce nie został jeszcze w pełni wykorzystany. Spodziewamy się, że rozwój nowych technologii i zmiana gustów zakupowych Polaków wpłyną na dalszy rozwój tego kanału i zwiększą jego udział w obrocie, przy jednoczesnym dalszym rozwijaniu stacjonarnej sieci detalicznej – mówi Arkadiusz Konarski.

Click&collect i nie tylko

Klienci e-sklepu mogą skorzystać z kilku opcji dostawy. Na terenie Polski odbywają się one za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS oraz do paczkomatów InPost. Istnieje również możliwości odbioru towaru w siedzibie sprzedawcy, lub we wszystkich stacjonarnych salonach firmowych Ochnik w ramach tzw. usługi click&collect. Ochnik realizuje również wysyłkę zamówień do wybranych Państw europejskich.

– Narzędzia wykorzystywane przez sklep internetowy są na bieżąco analizowane pod kątem użyteczności i rozwijane zgodnie z obowiązującymi trendami oraz oczekiwaniami klientów. W zeszłym roku wprowadziliśmy m.in. możliwość odbioru zamówienia w dowolnym salonie w Polsce. Obecnie pracujemy nad rozwiązaniem, które uprości procedurę zwrotów – mówi Arkadiusz Konarski.

Aplikacja jest zbędna

Przez blisko trzy lata Ochnik korzystał z własnej aplikacji mobilnej. Ostatecznie firma zrezygnowała z niej.

– Specyfika produktów Ochnik, które nie należą do segmentu FMCG, powoduje, że nasi klienci nie odczuwają potrzeby posiadania dedykowanej aplikacji. Wersja mobilna strony i e-sklepu całkowicie zaspokaja oczekiwania klientów korzystających z urządzeń mobilnych – wyjaśnia Arkadiusz Konarski, dyrektor ds. rozwoju salonów firmowych Ochnik.

Firma Ochnik na rynku istnieje od ponad 26 lat. Polska marka prowadzi aktywną sprzedaż we wszystkich województwach Polski. Blisko 90 salonów firmowych Ochnik zlokalizowanych jest w najbardziej prestiżowych lokalizacjach, obejmujących centra handlowe. Oprócz regularnych salonów, odzież marki Ochnik dostępna jest także w outletach. Przedsiębiorstwo prowadzi również sprzedaż B2B i udostępnia swoje produkty w e-sklepie.

Facebook
LinkedIn
PARTNERZY
PULS RYNKU
SCF DATABASE

Codzienny newsletter
SCF News | Retailnet.pl

dla profesjonalistów rynku centrów handlowych
logo blue SCF News - Retailnet.pl-clear
Codzienny newsletter

dla profesjonalistów rynku centrów handlowych: najemców, deweloperów i inwestorów.

* indicates required