English Home zamyka nierentowne sklepy

English Home Polska Sp. z o.o. rozpoczyna realizację strategii optymalizacji sieci sprzedaży marki English Home, poprzez zamknięcie kilkunastu najmniej dochodowych sklepów. Mimo to, spółka planuje również nowe otwarcia w tym roku.

Obecnie English Home posiada sieć złożoną z 39 salonów zlokalizowanych w najlepiej prosperujących galeriach handlowych na terenie kraju.

Marka pozostanie w Polsce

– Analiza wyników osiąganych w 2016 roku wpłynęła na decyzję organów spółki o optymalizacji sieci sprzedaży, która polegać będzie  na pozostaniu w najbardziej dochodowych sklepach oraz zamknięciu nierentownych salonów sprzedaży – mówi Dominik Woźny, Expansion Manager for Poland w English Home Polska Sp. z.o.o.

Na chwilę obecną, dla spółki prawa polskiego działającej pod firmą English Home Polska Sp. z o.o. najbardziej istotną kwestią jest przekonanie właścicieli globalnej sieci English Home do pozostania na rynku polskim. Tylko optymalizacja sieci sprzedaży gwarantuje prowadzenie dalszej sprzedaży produktów oferowanych przez markę English Home na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Dlatego przedstawiciele spółki rozpoczęli już negocjacje zmierzające do podpisania stosownych porozumień zmierzających do rozwiązania umowy najmu lokali w najmniej rentownych lokalizacjach. W kolejnych tygodniach prowadzone będą dalsze rozmowy.

Nowe salony już w marcu

English Home jeszcze w marcu br. powiększy się o 3 nowe salony, które ruszą w Centrum Handlowym Alfa Gdańsk, Auchan Piaseczno oraz w rozbudowanej części Auchan Hetmańska Białystok.

– W 2017 roku planujemy dalszy rozwój sieci (liczba otwarć salonów sprzedaży będzie zależna od atrakcyjnej lokalizacji oraz warunków najmu). English Home skupiać się będzie nie tylko na poprawie wyników sprzedaży, ale także na rozwoju sklepu internetowego – dodał Dominik Woźny.

English Home to marka oferująca produkty do aranżacji wnętrz łącząca w swojej ofercie elementy angielskiej klasyki i orientalnego stylu tureckiego. W koncepcie wizualnym marki dominują pastelowe kolory i drobne kwiaty. Oferta skierowana jest do wszystkich dbających o własną przestrzeń życiową, ceniących wygodę i komfort.

Międzynarodowa marka English Home dostępna jest w Turcji, Bułgarii, Grecji, Rumunii, a także na Ukrainie.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

SCF 2019 Exhibition & Awards

W Forum weźmie udział przynajmniej 1500 uczestników, a wśród nich przedstawiciele ponad 450 sieci handlowych. Swoje projekty pokarze kilkudziesięciu wystawców. Wśród nich są już m.in.: Immofinanz, Gemini Holding, Neinver, Saller, Mallson, Napollo, Amrest, EPP, TREI, Master Management, Hosso., TK Development, BOIG, Atrium, GTC, Nuvalu, Savills.

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy